Diana: istemiyorum !
Cris: sana fikrini sormadım ayrıca ses tonuna dikkat et !
Diana: bu benim hayatım ne demek sana fikrini sormadım ?!
Cris: bunu kendin için değil ailen için yapacaksın aptal kızım !
Diana: şu zamana kadar ailem benim için ne yaptı ? Ben söyliyim mi, koca bir hiç. Şimdi gelmişsin bana o adam ile evlenmem için baskı uyguluyorsun ama hayır yapmayacağım !Arkamı dönüp gidecekken yüzümde hissettiğim ani sıcaklık ve acı gözümden bir damla yaş akmasına sebep oldu.
Sol yanağımı tutarak titrek nefesimle annem olacak kadına döndüğümde gördüğüm tek şey sadece ve sadece hırstı.Cris: şimdi gidiyorsun senin için getirilen gelinliği giyiyorsun !
Diana: biliyor musun, babam iyi ki ölmüş çünkü o seni saf sevmişti Tanrı'ya şükür bu hallerini görmüyor. Yazık gerçekten çok yazıkTiksinme bakışlarımı üzerinden çektikten sonra koşar adımlarla odama geçtim. Kapıyı açtığımda yatağımın üstünde duran beyaz gelinlik gözlerimin dolmasına yetmişti.
Hıçkırıklarımın eşliğinde ilk olarak kıyafetlerimi çıkardım sonrasında ise kefenimi özenle giyindim. Sonuçta bu benim en mutlu günümdü, dimi...~
Ruhsuz bir şekilde merdivenleri inerken karşımda duran takım elbiseli adam dikkatimi çekti. Sanırım zoraki evliliğimin sebebi belliydi.
Ne yapacağımı bilemiyordum her zerrem utanç ve korku içindeydi. Uzun ince parmaklarımla oynarken yanımdaki hareketlilik ürkmeme sebep oldu.
X: merhaba, sanırım evleneceğim kişi sensin
Diana: sanırım
X: ailelerimizin aptalca kararları yüzünden aynı evde birbirimizden nefret ederek yaşayalım istemiyorum.
Diana: büyük ihtimalle beni tanımıyorsun hatta ismimi bile bilmiyorsun ama lütfen benden bir beklentin olmasın.
X: hayır hayır yanlış anlaşılmak istemiyorum, bu evliliği bende senin gibi zoraki yapıyorum
Diana: peki o zaman baştan başlayalım.Sorgulayıcı gözleri bana dikilmişken yerimde kıpranarak sağ elimi uzattım.
Diana: ben Diana Bell tanıştığıma memnun oldum, kocacım.
Küçük bir kahkaha attıktan sonra yüzüne samimi bir gülücük yerleştirdi ve uzattığım eli tuttu.
X: Tom, Tom Riddle ayrıca bende tanıştığıma memnun oldum, karıcım.
Biraz daha sohbet ettikten sonra misafirlerin gelmiş olduğunu umarak kol kola nikah masasına doğru yürümeye başladık.
Önce benim sandalyemi çekip oturmamı sağladı sonrasında ise kendine ayrılan kısma geçti.
Nikah memuru: Başlayalım o halde
~
Nikah tamamlandıktan sonra üzerimi değiştirip bizim için tutulan eve gittim. Zaten çoğu eşyam oraya götürüldüğü için yanıma pek bir şey almama gerek kalmadı.
Odama eşyalarmı yerleştirirken kapı açılma sesi ile yerimde dikleştim.
Tom: yerleştirdin mi ?
Diana: az kaldı bitmek üzere
Tom: ben yemeği hazırlatıyorum o zaman
Diana: olurEvet Tom çok iyi bir insandı ama bu benim kaçmayacağım anlamına gelmiyordu.
Dikkat çekmemek için bir iki hafta bekleyecektim tabi o sırada kimlik değişikliği ve yurt dışı pasaport işlemlerini halledecektim. Eğer her şey istediğim gibi giderse Norveç güzel bir tercih olabilirdi.Kafamdaki düşünceleri kenara bırakarak sahte bir gülümsemeyle aşağıya indim. Tom koltukların birinde telefonuyla uğraşıyor hizmetli kadın ise açık olan mutfak kapısından gördüğüm kadarıyla yemek yapıyordu.
Tom'un yanına gidecekken gelen arama sesiyle irkildim. Ekrandaki isme baktığımda içimden kendime küfürler ederek telefonu açtım.
Diana: alo
Pansy: kızım sen nerdesin ?!
Diana: anlatıcam ama sakin ol, tamam mı ?
Pansy: bu sefer nasıl bir bahanen var çok merak ediyorum, başlaBu saate kadar yaşanan her olayı en ince ayrıntısına kadar anlattığımda telefonun arkasındaki ses kesilmişti.
Diana: Pansy ses versene !?
Pansy: sen şimdi evlendin mi ? Üstelik hic tanımadığın biriyle hem de bana haber vermeden
Diana: Pans anlamıyor musun her şey 2 saat içinde gelişti ben hala olayın şokundan çıkamadım
Pansy: bu telefonda konuşulacak bir konu değil yarın sana geliyorum.Bir şey söylememe kalmadan telefonu yüzüme kapattı. Evet kızgındı ama günün sonunda yine yanımda olacak tek kişi de oydu.
~
Tam bir hafta geçmişti her gün bir öncekinin aynısıydı tabi ben bu sürede alışverişe çıkıyorum diyerekten sahte kimliği halletmiştim fakat pasaport olayı beni 2-3 hafta kadar bekletebilirdi.
Zaten kafamdaki senaryo basitti. Bir miktar parayla buradan kaçıcam ve kendime yeni bir hayat kurucam. Giyim tarzım ve dış görünüşümü biraz değiştirdiğimde ise her şey tamamlanacaktı. Tamamen özgür olacaktım.Planları gözden geçirirken komidinin üstünde duran fotoğraf dikkatimi çekti. Henüz 16 yaşındayım ve babamın elini tutmuş bir şekilde sahilde yürüyoruz... Anılar aklıma geldikçe göz yaşlarıma hakim olamıyordum. Her şeyden herkesten çok sevdiğim adam gözlerimin önünde öldürülmüştü ama ben hiçbir şey yapamamıştım, bir varilin arkasında saklanmak hariç... çerçeveye sarılmış tek fotoğrafımızı yatağın üstüne bırakıp göz yaşlarımı sildim. Bu durumdan kurtulmak için ihtiyacım olacak en son şey duygusallıktı. Sanırım Norveçteki evimde sonsuza kadar ağlayabilirdim.
Makyajımı yapıp aşağıya indiğimde Tom telefon konuşmasını sonlandırmıştı.
Tom: bende senin yanına gelecektim
Diana: neden ?
Tom: bu gün misafirlerimiz var, bizim severek evlendiğimizi düşünen misafirlerimiz...
Diana: yani yüzümüze sahte bir aşk kondurup yeni bir tiyatro oyununa hazırlanıyoruz, doğru mu anladım ?
Tom: ben gerçekten üzgünüm çok ısrar ettikleri için bir şey diyemedim
Diana: pekala, sorun değil bir gece katlanabilirizKafasını olumlu anlamda sallafıkttan sonra merdivenlere yöneldi.
Bende derin bir iç çekip hazırlanmak için odama çıktım.~
Son olarak kırmızı rujumu sürdüm ve çalan zile yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda 3 tane 20'li yaşlarda erkek duruyordu.
Diana: hoşgeldiniz, geçin lütfen
Arkalarından kapıyı kapattım ve yanlarına gittim.
Diana: tanışmadık, sanırım Tom'un arkadaşlarısınız ?
X: evet, ben Blaise
Y: ben TheoSaçları sarı beyaz karışımı olan çocuğa döndüğümde mavilerini bana dikmiş konuşmuyordu. Tom, Theo ve Blaise bahçeye bir şeyler konuşmak için çıktığında daha fazla bu duruma dayanamadım ve gözlerimizi buluşturdum.
Diana: peki sen kimsin ?
Z: ben Draco, Draco Malfoy
Diana: peki Draco, lütfen bakışlarını üzerimden çeker misin rahatsız oluyorum, evli bir kadın olarak.Sahte olduğu 100 metre ilerden belli olan bir kahkaha attı.
Draco: sahte evli bir kadın demek istedin herhalde leydim.
Merhaba, o çok beklenen kitabı yayınladım umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Sizi seviyorum kendinize dikkat edin 💍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violent 2 / Draco Malfoy
FanfictionDiana: Hayır, hayır bunu yapmadın HAYIR Draco: Üzgünüm benden bu kadar, seninle olan süremin sonuna geldim. • Kendi kurgum • Devam kitabı değildir ( birinci kitabı taslaklara aldım düzenliyorum)