1.Bölüm

99 5 0
                                    

Sevgililer gününde sevgilisinden ayrılan tek ben miydim? Evet sevgililer gününde sevgilimden ayrılmıştım.

                       5 Saat Önce

Sabah erken kalmıştım. Bugün sevgililer günü olduğu için heycanlıydım. Kahvaltımı yaptım ve yukarıya çıktım. Telefonum çalıyordu. Bu mertti

"Alo aşkım"

"Efendim aşkım"

"Herzamanki kafeye gel saat 1:00'de "

"Tamam aşkım "

Telefonu kapattım ve hazırlanmaya başladım. Saçımı dalgalandırdım. Saçımın uçları kırmızı olduğu için güzel olmuştu. Kırmızı dizlerime kadar bir elbise giydim. Altıma siyah topuklu ayakkabı ve elime siyah taşlı çanta. Hafif bir makyaj yaptım ve siyah bileklik taktım. Parfümümü sıktım.  Artık hazırdım.

Saat 12:00 ' ydı mertle daha çok vakit geçirmek için erken gittim.

Arabama bindim ve gittim. Arabayı park ettikten sonra kafeye doğru ilerledim. Mert masada oturuyordu yanına giderken ne göreyimmm bir sürtüğün teki vardı konuşuyorlardı mert kıza hediye veriyordu sonra kız Merti öpmüştü. Hemen yanlarına gittim ve mert beni görünce kızı kucağından indirdi.

" Allah belanı versin pis herif "dedim ve tokat attım.

"Melek şey sen yanlış anladın..."

"Kesss ben görceğimi gördüm ve senden ayrılıyorum sen git sürtüğüne..."

"Melek böyle yapma aşkım..."

"Sen varya tam bir piçsin birdaha ağzına adımı alma şimdi ne halin varsa gör..."

Ordan çıkarken herkes bize bakıyordu. Aldırmadan çıktım. Niye bana 1:00'de gel dediğini anlamıştım. Gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Eve gittim herzamanki gibi tektim. Annem babam ölmüştü. Odama gidip ağlıyordum. Sonra tel çaldı. Arayan elif'di

"Aaaloooo"

"Ne var"

"Noldu bişi mi oldu"

"Hayırr!!!"

"Knkk cenkle akşam Lunaparka gidecez eee siz mertle napcaksınız?"

"Allah belasını versin onun..."

"Knk noldu sesinde bir garip ağladınmı sen?"

"Evet "

" Tamam hemen bize geliyorsun ve anlatıyorsun "

"Of iyi Tmm"

O halimle elife gittim. Kapıyı çaldım ve elif açtı hemen sarıldım ve göz yaşlarımı tutamadım. Odasına geçtik herşeyi anlattım.

" Vayy şerefsizin dölü"

Akşam olmuştu.

"Elif ben artık gideyim olur mu?"

"Neden kiii?"

"Şeyyyy... evde biraz işlerim var"

"Peki"

Ona yalan söylemiştim. Eğer onda kalsaydım cenkle Lunaparka gidemeyecekti. Benim yüzümden gecesinin mahvolmasını istemezdim. Yolda giderken teli elime aldım ve internete girmeye çalıştım. Off lanet internet paketim bitmiş. Yolda bir grup serseri sarkıntılık yapmıştı aldırmıyordum beni yaşlı bir teyze kutarmıştı sonra da lafa tutmuştu. Hayat benim için tamamen durmuştu. Aklıma bir şey geldi ne mi İntihar etmek. En azından ölürsem daha iyi olacaktı.

1-sevgilimden ayrılmıştım

2-telimde internet bitmişti

3-serseri grup sarkıntılık etmişti

4-yaşlı teyzeyle dedikodu yapmıştım.

Daha ne olsun ölsem daha iyi. Köprüye doğru gittim. Köprünün demirlerinden tuttum ve derin bir nefes aldım. Bir bacağımı demirin öbür tarafına attım elbise olduğu için popom donmuştu. Aşağıda deniz vardı baya derindi. Derin bir nefes aldıktan sonra öbür ayağımı da attım gözlerimi kapattım ve kendimi tam atacakken belimde bir el hissettim...
En kısa sürede yazıcam vote ve yorum yaparsanız sevinirim. Okuduğunuz için teşekkürler.
:* Öpüldünüz...

♡Gizemli Çocuk♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin