''yuta çizgisi''

101 9 0
                                    

merhaba, merhaba yuta!

      bugün bir şey oldu. çok önemli bir şey. oldukça durağan ve önemsiz olan hayatım küçük, minnacık bir önem kazandı. şaşkınım biliyor musun. sen de şaşıracaksın. özür dilerim kabalık ettim. kendimi tanıtmalıyım. bu ilk notum sana. ben dong sicheng. çinliyim! umarım çinlileri seversin. ne diyorum ben. umarım beni seversin yuta. sevdiğin tek çinli hatta tek insan olmak isterim. aslında seni uzun zamandır tanıyor ve gözlemliyorum. ilk olarak evime giderken sokak kenarında annesinden kaçan küçük çocuğun bacağına yapıştığında ona ne kadar iyi davranıp annesinden kaçmaması gerektiğine ikna edişini izlemiştim. sonra seni tanımaya karar verdim. gurur duyuyorum aferin sicheng!  sonra yuta, gün geçtikçe ne kadar güzel olduğunu fark ettim biliyor musun. sapık değilim, sadece seni izlerken mutlu olduğumu anladım. mutlu olmayı kimseye çok görmezsin sen. o yüzden kızmazsın değil mi bana? tamam, devam ediyorum. kedileri seviyorsun ama alerjin var yuta. buna rağmen uzaktan uzaktan beslemeye çalışıyorsun kedileri ve hapşırarak kaçmanla sonlanıyor. çok sevimli...  

    insanlarla nasıl böyle güzel anlaşabiliyorsun aklım almıyor. benim de var birkaç tane arkadaşım ama herkes seni çok seviyor. herkes çok seviyor. biraz sinir bozucu. en çok ben seviyorum. japon severim.  aklımın almadığı birçok şey var aslında, hepsi senin hakkında. tamam belki de değil, matematik almıyor aklım hiç. he bir de japonca. anlamıyorum işte kesin kalacağım japoncadan. keşke bana yardım etsen. nerede kalmıştım, gülüşünü almıyor aklım. fazla güzel. sinirlendiriyor beni. çünkü fazla güzel. herkese de gülüyorsun tabi.. tamam fazla uzatmayacağım. devam edersem yüzlerce sayfa sürebilir bu çok tehlikeli. bugün hayatımda küçük bir değişiklik oldu ve dediğim gibi, hayatım küçük, minnacık bir önem kazandı. bugün bunu yapmaya karar verdim yuta. sana yazmaya. he bir de sana ilk yalanımı söylemiş bulundum. normalde pek yalan söylemem ama işte yuta sen ezberimi bozuyorsun, suç senin . tanrım saçmalama sicheng!  yalanım ise 'küçük, minnacık' kısmı. hadi ordan sicheng, yuta' varlığın hakkında bir şeyler öğrenecek ne küçüğü.. salaksın. sana değil kendime dedim yuta'm. salağım.

     bugün hayatıma yeni bir başlangıç çizgisi  eklendi. yuta çizigisi! seninle birlikte birçok şeye başlamış bulundum yuta. yuta çizgisinden başlayıp, yuta'nın ta kendisinde bitsin istiyorum bu macerayı

    ilk yazdığım şekli ile koyacağım notu. değiştirmeye kalkarsam onlarca kağıt yazıp atarım biliyorum. saçma da olsa, bu not benden sana nakamoto. 

                                                                                                                                                          dong sicheng!

    

reasons ° yuwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin