~Bazı şeyleri başarmak zaman, günler ,aylar ,yıllar alır. İnanırsak , güvenirsek her şeyin üstesinden geliriz yeterki inan ve güven. Bu sadece sınavlarda değil arkadaşlıkta aşkta da çok önemlidir.
~Ben kendimden örnek veriyim çok kötü olduğum zaman oldu pes ettmeyi bile düşündüm daha yolun başındayken... Pes ettmeyi düşündüğünüzde etrafınıza bakın sizden daha kötüleri var sen aşk acısı cekersin o anne baba sen arkadaşınla küsersin onu dışladıkları için hiç arkadaşı yoktur.
~Ben kimsenin acısını küçümsemem,hafife de almam, senin canını yakan her şey senin açından büyüktür. "Herkesin acısı kendine göre büyüktür" benim burda anlatmak istediğim şey.
~Aşk acısı çekipte kendine zarar vermek tamam çok canın yanıyodur ama kim bilir karşına kimler çıkıcak. Olan sana olur karşındaki kişinin umrunda bile olmazsın sen şu hayata kimse için hem fiziksel hem ruhsal kendinize zarar vermeyin.
~Arkadaşlık daha farklıdır ne zaman sıkılsan,üzülsen,mutlu olsan , çözemediğin bir sorun olursa arkadaşını ara yanına git konuş , eğlen, hatta beraber ağla o yanında oldukça her şeyin üstesinden gelirsin.İlaki sevgilin olmasına gerek yok ya da flörtünün ama arkadaş olmazsa olmaz...
(Yazım yanlışı varsa özür dilerim💖✨)