Takazawa pozoroval ulici ,, hej na hoho čekáme " zeptal je juuzou , který znuděně seděl a hladil si kufřík . ,, ani nevím , ale prý ho poznáme " . Juuzou vzat a šel k Takyzawowy a kouknul se ze střechy ,, hele co tamten " ukázal na osobu v černém plášti a s kufříkem , který vešel do slepé uličky kterou měli hlídat . Takizawa se kouknul a chvíli přemýšlel ,, to by mohl být on ale počkáme co udělá " konstatoval a vzal si kufřík který ležel vedle něj .Osoba došla na konec ulice a zaklepala na zeď . Juuzou se lehce usmál ,, bude zábava " a pevněji uchopil kufřík . stěna se otevřela a zní někdo vysel , osoba vytáhla quinque , které vypadalo jako dvě velké čepele a rozsekl osobu která stále před ním . Juuzouse rozeběhl po schodech dolů aby mu taky nějaké nechal , Takyzawa běžel hned za ním . Osoba vešla dovnitř těsně před tím než Juuzou doběhl dolů a vytál Jasona . Jakmile Juuzou vešel dovnitř hned se pustil do boje spolu s osobou v plášti ,, bacha " vykřikl a Juuzou se otočil směrem k Takyzawimu který doběhl a taky vytáhl quinque a snažil se zorientovat . Byl chvíli zmatený , ten vyšetřovatel měl DRÁP který mu vyrůstal z oblasti lopatek ale nebyl to krunýřový ale podobný chvostnatému ale není normální typ . ze zamyšlení ho vytrhl ghul který na něj zautočil , všiml si ho dřív než byl moc blízko a vystřelil ze svého queinque a zneškodnil ghula . během minuty se bar proměnil v krvavou lázeň ale ještě zde bylo mnoho ghulu . Juuzou vyskočil na stůl ,, hej hoď mě do předu křikl na vyšetřovatel v česném plášti , ten poslal k němu svůj dráp aby se ho Juuzou chytil . juuzou to pochopil a udělal co mu naznačil , zatarasil ústupovou cestu ghulum . ,, tak kdo teď " potměšile se Juuzou a rozmáchl se Jasonem směrem k zbývajícím ghulum . Juuzou se chystal zabít posledního ghula ake toho dříve zabil ten nový inspektor ,, hej ten byl můj " vykřikl naštvaně Juuzou ,, nechci zaostávat u za tebou " řekl s lehkým úsměvem ,, já jmen Matsud inspektor druhé třídy " podal juuzouwi ruku ,, já Juuzou a támhle to je Takyzawa " ,, těší mě " řekl Matsuda a Takyzawa najednou a podali si ruce . Matsuda zatáhl dráp ,, můžu se zeptat " ,, no jistě takyzawo " . Takyzawa vypnu quinque ,, ty jsi Ghul " zeptal se tonem tak aby ho to neurazilo ,, ne to he je quinquie z jednoho ghula z Evropy ,, . Juuzou se na to zasněně podíval ,, to je nádherný " pronesl ,, ale na mí ho Jasona to nemá " pochlubil se a vzal jasona pevně do rukou ,, no to nemá , moje je na střední až dlouhou vzdálenost a tvoje na blízko " konstatoval Matsuda a šel směrem k východu . Takyzawa šel hned za ním , po chvíli za ni ma přišel juuzou ,, zítra sepíšeme hlášení " řekl Matsuda a odešel do tmy Tokya . ,, tak zítra " rozloučil se Takyzawa a vydal se taky do tmy Tokya .
prosí povzneste se nad chybama