3, BÖLÜM

44 4 1
                                    

Selam💛🌸

Bence busenin şarkısı güzel dalga geçilecek birşey değil o kadar uğraşmış ve emeğine belladan kötü diyerek aşşalıyorsunuz. Neyse diziye geçelim

           Cerenden           

Gece olmuştu eve doğru yürüyordum. Saat 11 de eve gelmiştim. Evdekilerle konuşmayıp odama gittim. Tanımadığım biriyle evlenicektim ve daha 18 yaşındaydım. Ya kötü biriyse ya da benden çok büyük  biriyse offff. Bunları daha düşünmeden uyudum.

            Cellattan              

Sabah güneşin odaya gelmesiyle uyandım saat 10 du bugün evleneceğim kızla buluşacaktım cerenle. Kalktım kısa bir duş aldım ve üstümü giyindim. Kahvaltı ettim ve yusufla buluşmaya gittim. Yusufta gelmişti o kızmı diye . Kafeye geldiğimizde boş olan yere oturduk. Beklemeye başladık.

              Cerenden               

Sabah alarmın çalmasına uyandım. Saat 9 du duş aldım ve üstümü giyip aşağı indim. Bu arada cerenin saçları  belinden aşağıda yani baya uzun ve resimdeki kızın saç renginden.

Cerenin giydiği=

Kahvaltı edip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı edip çıktım. Sonra düşündüğüm gibi oldu ve düşmanım geldi.

Dilara= ooo nereye gidiyorsun

Ceren= cehenneme gelicen mi

Dilara= yok kalsın bugün sevgilimle buradaki kafede buluşmaya gidiyorum. Tabi senin sevgilin yoktu dimi.

Ceren= evlenmek üzereyim. Dedim ve uzaklaştım.

Kudurmuştu ohh canıma değsin. Saat 11 olmuştu ve ben kafeye ulaşmıştım. Dilara da oradaydı.

Ve masayı bulmaya çalıştım bir sürü erkek vardı. Boyum kısa olduğu için bazıları farketmemişti bile aklıma çılgınca bir fikir geldi. Bağırarak

Ceren= deniz kim dedim bir tanesi kendini gösterip gel dedi şaşkına benziyordu. Gittiğimde çantamı kenara koydum ve onlara döndüm esmere

Ceren= deniz cellat senmisin dedim

Cellat= evet özgür deniz cellat

Sonra yanındakine döndüm. Hiç değişmemişti yusuftu bu ve ben ona şaşkın ve sinirli bakarken o da bana şaşkına bakıyordu.

Ceren= ooo Yusuf bey cemre ile hayatınız nasıl gidiyor.

Yusuf= saçmalama cemreyle ben sew fln değiliz.

Ceren= tek arkadaşını satmaya deydimi peki

Yusuf= H-hayır

Ceren= neyse tanıştığıma memnun oldum deniz.

Cellat= bende Ceren

Biraz konuştuk ve düşmanım yanıma geldi.

Dilara= aaa küçük bebek sevgilisiyle mi buluşmaya gelmiş

Ceren= evet neden annen ve babandan izin almadan geldin kızarlar seni sevgilinle görürlerse

Dilara= benim ailem var genede senin ve baban var nede annen he birde arkadaşın vardı dimi ne oldu ona erkek ti hatta

Yusuftan bahsediyordu. Yusufa döndüm o da anlamıştı.

Dilara= noldu annesiz ve babasız köpek korktun mu gel tasmanı takayım.

Dediği an sinirlerim taşmıştı ve ona sert bir yumruk attım. Yere düşmüştü ağlıyordu. Gözlerim doluydu.  Bağırarak

Ceren= bak Dilara seni koruyacak sevgilin var evde dertleşecek annen var sarılacak abin var üzüldüğünde seni teselli edecek abin var benim kim var kimse hayatımda tek 2 arkadaşım oldu biri sendim Dilara diğeri ise yusuftu. İkinizde okulda seviliyorsunuz ama ben sizinle arkadaş oldum ama suyumuzu fazla kaçırmışım ikinizde bana kükrüyorsun yeter artık!!

Dilara yetmezmiş gibi sevgilisi de yanıma geldi.

Abdullah= sen ne yaptığını sanıyorsun dedi ve tokat atmaya yeltendiğinde elini alıp ters çevirdim ve yere fırlattıp kafeden çıktım.

Ve her zamanki sahile gittim. Ağlamaya başladım. Arkadan omzuma biri dokundu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

zorla evlilik cercelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin