Ochii lui întunecați mă ardeau direct. Râdeau, își băteau joc de mine. Mă dezbrăca, rupând hainele strat cu strat, minut cu minut, arzând de puterea lui.
Voi ați întâlnit vreodată un bărbat, dintr-o singură privire, la care toate gândurile raționale au părăsit instantaneu creierul și o săgeată roșie de emoție s-a repezit către abdomenul inferior?
Buzele deschise, respirația se accelerează. Pupilele sunt dilatate, iar corpul este tensionat la limită. Imaginația mea a început să se joace cu mine, imaginile cu sexul sălbatic și animalul îmi pâlpâie în minte.
Omul acesta nu a făcut nimic. Nu m-a atins, nu a spus câteva cuvinte, nici măcar nu a zâmbit. Dar dorința agonizantă se revărsa deja înăuntru.
M-am încruntat și am împins fotografia. Acum nu este momentul să bâjbâi peste un tip drăguț total necunoscut.
- Este pentru prima dată când îl văd, am răspuns posomorâtă. - Care este diferența? Cine este acesta oricum? Poate ar trebui să discutăm probleme mai importante? De exemplu, cum îl scoatem pe tatăl meu din închisoare?
- Ești sigură că nu-l cunoști?lămuri Serghei insinuant. - Nu te-ai mai întâlnit cu el până acum? Privește mai atent.
- Da, sunt sigură, am spus iritată. Nu sunt idioată.
Un astfel de bărbat nu poți să îl uiți. Un adevărat prădător. Astfel de bărbați pot obține pe oricine - chiar și o fetiță proastă, chiar și o doamnă matură. Iar curva împietrită își va întoarce capul, iar cea mai virtuoasă femeie va fi cucerită.
În fotografie, stătea în amurg la o masă de jocuri de noroc. Într-o mână ținea cărți, în cealaltă ținea o țigară. Cravata este slăbită, cămașa este descheiată. Bărbatul pare înalt, într-o formă fizică excelentă. Muscular, în formă. Mușchii erau ușor de discernut prin țesătura subțire a hainelor.
De ce întreabă Serghei despre el?
În mod clar, el nu este un simplu om. Prea frumos. Am văzut destule peruci puternici. Politicieni, șefi de preocupări și corporații, directori de fabrici, bandiți. Toți s-au încrucișat constant cu tatăl meu. Deci, credeți-mă, niciunul dintre ei nu a trezit o singură picătură de poftă. Exact opusul. Doar când îi priveam mi se făcea greață. Chel și burtă, cu ochi grași și palme transpirate. Au încercat să mă atingă cu prima ocazie. S-au reținut cu ultimul pic de forță pentru a nu depăși limitele permisului, pentru că altfel tatăl i-ar fi rupt în bucăți.
Tinerii atrăgători s-au dovedit, de obicei, să fie actori aspiranți, modele sau fii ai tatălui răsfățați. Erau și gigoloși, gigoți, care nu aveau nimic sacru și care erau gata să tragă orice persoană urâtă în pat, doar pentru a obține profit sub forma unui alt document pentru o noapte de „dragoste fierbinte". Poate că ar fi trebuit să mă gândesc la schimbarea cercului meu social.
CITEȘTI
ROMAN WITH THE DEVIL - PAUZĂ
Romance«Ochii lui întunecați mă ardeau direct. Râdeau, își băteau joc de mine. Mă dezbrăca, rupând hainele strat cu strat, minut cu minut, arzând de puterea lui.» L-a ruinat pe tatăl meu și ne-a stricat afacerea de familie. Un om din trecut. Bogat și peric...