Când un val uriaș se repede asupra ta, există doar câteva moduri: predarea, căderea în genunchi, aplecarea sub atacul forței zdrobitoare sau lupta, lupta până la ultimul. Să strâng din dinții, să strâng pumnii. Și, să mă arunc înainte.
Cred că nu ar trebui să explic ce tactici voi alege?
Și, desigur, nu vorbesc acum despre val. În viață este întotdeauna așa. Fie căzi și te îneci în rahat, fie plutești la suprafață, te zbate în speranța unei suflări de libertate. Aspectele sunt adesea înșelătoare.
L-am luat pe Kol Dreker de un «gentelmen», iar el m-a luat de o curvă. Destul de corect. Nu arăt ca o femeie timidă. Mai ales acum. Există o revoltă înăuntru, dar nu contează. Principalul lucru este perfecțiunea absolută în oglindă.
Zâmbesc la reflecție, studiez machiajul impecabil. Ochii căprui sunt căptușiți cu negru. Genele pufoase flutură nervos, aruncând umbre întunecate peste pomeții ascuțiți, bine definiți. Buzele plinuțe sunt vopsite cu un efect ombre - de la visiniu închis, vin la roșu sânge. Sfidător și vicios. Rochia mă descrie pe mine însuși. Stacojiu, de mătase, aproape fără greutate. Umerii expuși, abia ajungând la jumătatea coapsei.
Tocuri stiletto, Saint Laurent.
Mai este încă ceva neîndeplinit «Legături periculoase» de la Kilian.
«Poate că ar fi trebuit să vii la el îmbrăcată doar în parfum?» - îmi fulgerează un gând nebun.
Anxietatea mă cuprinde. Intuiția imploră să rămân în cameră, să nu merg nicăieri. Instinctele primitive sunt ascuțite la limită. În ciuda frigului serii, sudoarea înghețată îmi curge pe spate. Cum pot refuza ocazia de a-l salva pe tatăl meu? Nu niciodata. Nu știu să tremur și laș cu lașitate cu coada între picioare. Nu voi da dușmanilor mei șansa de a triumfa.
Rânjesc strâmb, și îmi dau câteva șuvițe de păr după urechi. Am avut noroc cu aspectul meu. Nu este nevoie de a îmi pune o sumedenie de fond de ten sau să fac vreo operație. Corespund canoanelor frumuseții moderne.
Kol Dreker, încă nu ai idee cu cine te pui și pe cine ai provocat. Nu sunt o jucărie, nu o altă păpușă frumoasă din colecția de victorii. Te voi face să îmi accepți regulile. Voi întoarce valul jocului tău.
༒
Cine s-ar gândi să numească clubul Hell Fire?
Cu toate acestea, oamenilor le-a plăcut ideea. Ca niște molii fără griji, au venit aici, înghesuiți la intrare, sperând să pătrundă în sfânta sfintelor. Mai exact - până la epicentrul iadului. Este amuzant, dar nu ne trece prin cap că cerul și iadul au aceleași coordonate.
Am parcat mașina și am apreciat coada uriașă. Ea a făcut o grimasă involuntar. Ultimul lucru pe care mi-l doream era să fiu aici. De asemenea, să mă strâng cu alți oameni grămada lângă ușă. Numai că nu a trebuit să aleg. Am ieșit din salon și nu am avut timp să fac un pas când am dat de un paznic.
CITEȘTI
ROMAN WITH THE DEVIL - PAUZĂ
Roman d'amour«Ochii lui întunecați mă ardeau direct. Râdeau, își băteau joc de mine. Mă dezbrăca, rupând hainele strat cu strat, minut cu minut, arzând de puterea lui.» L-a ruinat pe tatăl meu și ne-a stricat afacerea de familie. Un om din trecut. Bogat și peric...