Daddy issues del 1

5K 5 0
                                    

Intro: som ni antagligen läst i beskrivningen så kommer denna boken innehålla olika slags sexhistorier. Så gör vad ni vill när ni läser dem ;) (inte real life excperiences) det här kapitlet är inte sex men sexuell tension. Del två kommer snart med lite fylligare berättelse.

Hej jag heter Alba och är sjutton år gammal. Jag har gyllenbrunt långt hår ner till mina bröst. Mina ögon är blåa som smaragder och jag är 160 cm lång. Jag bor inne i Göteborg med min mamma i en ganska stor lägenhet. Jag hoppas dock på att jag snart kan flytta ut... Jag går på gymnasiet och går linjen ekonomi. Det är lite svårt men jag klarar mig.

Igår när jag var hemma så skulle vi få gäster. Tråkigt jag vet! Det var våran familj, mammas bästa väninna och hennes man och barn. Mannen heter Martin och var 45 år gammal och JÄTTESNYGG asså han såg nästan ut som Chris Hemsworth och det är snygg på en annan nivå. Iallafall... deras barn var 14 och 18 år gamla. Den artonårige heter Hampus (också ganska snygg) och hans äckliga lillasyster heter Emma. Jag hatar Emma hon är en sån jävla bitch.

Stämningen på middagen var stel. Jag försökte kallprata med alla men kunde inte ta mina ögon ifrån Martin och han kunde inte ta sina ifrån mina.
- Alba mår du bra älskling? Du är ganska röd i ansiktet! Sa mamma.

Ja det är okej, svarade jag och kände mig lite skyldig. Martin log snett och fortsatte kolla diskret. Jag kunde se att hans ögon ibland fastnade på mina fylliga bröst. Jag hade på mig en crop topp som satt tajt som en smäck. Vi åt spaghetti och köttfärssås, det var gott men det var inte det jag tänkte på under kvällen om ni förstår vad jag menar... Jag var så sugen på Martin att det var helt absurt. Hans son satt bredvid mig och jag märkte att han flörtade med mig men jag hade ett helt annat mål inför dagens slut.

Jag frågade mamma och alla andra om inte jag skulle få följa med gästerna hem för att kunna få hänga med Emma. Hon svarade självklart och Martin och hans fru verkade också tycka att det var en bra ideé.

Jag följde med dem hem och vi tre ungdomar fick sitta i baksätet. Martins fru Anna berättade att hon behövde jobba natt då hon jobba på ett väldigt viktigt jobb och att dem verkligen behövde henne där.
- Då blir det bara vi fyra ikväll då! Svarade Martin
- Ehm pappa kan jag stanna hos Micke inatt?

Javisst svarade Martin därpå jag tänkte att jag skulle vilja få kalla honom för Daddy hihi.
-Tjejerna får ha en egen kväll då! Skrattade Martin till
Yes tänkte jag då jag får en ännu större chans att få lite D inatt....

Del två kommer snart.... to be continued

Bara massa sexWhere stories live. Discover now