Am lucrat ieri la magazinul de rochii de mireasa. La ora 12 intra mireasa care avea programare. Stam putin de vorba si aflu ca de fapt ea are deja rochia de mireasa si ca acum cauta rochia pentru receptie. In alte cuvinte era gata sa cheltuiasca o gramada de bani pentru inca o rochie...si toate acestea in acordul unanim al grupului care o insotea si a caror voce rasuna in camera..."Cheltuie oricat! fa orice! doar e ziua ta!" Si sa zicem ca daca e vorba de rochie, nu ma deranjeaza...sint banii ei (...sau...ma rog) si face ce vrea cu ei.
Cumpara [http://e-aranjamentenunti.ro/rochii-de-mireasa-ploiesti/ rochii de mireasa Ploiesti ieftine].Sunt unele lucruri la care, chiar daca sunt mai scumpe, nici nu te-ai gandesti sa renunti la ele; insa sunt si unele aspecte unde poti reduce costurile considerabil.
Ce mi se pare mie ca trebuie interpretat cu mai multa atentie este idea ca "doar e nunta ta/ si ai dreptul sa faci ce vrei".... Personal, cu acesta atitudine - de fetita mica care da cu piciorusul in podea si striga "EU vreau" - nu ma impac deloc. Mai ales cand vad ca este ridicata la rang de drept universal, de virtute aproape. Cred ca problema mea cea mare cu acest mod de gandire este pericolul de a rani persoane dragi atunci cand incercam sa ne impunem fara sa tinem cont de sentimentele celorlalti. Si spunand aceasta, sunt in continuare adepta ideii ca nunta trebuie sa fie o reflectie a personalitatii cuplului DAR 1) aveti grija cum va impuneti punctul de vedere; cu vorba buna se ajunge mai departe si 2) nunta nu este 'doar a miresei'. Este si a mirelui, si a rudelor si a invitatilor..aha! pentru ca si ei trebuie sa se simta bine.
La ce vreau sa ajung este sa nu cadem in plasa "fac ce vreau/ este nunta mea" doar din incapatanare, ci sa reusim sa ne impunem dorinta de a fi unici (...stiti vorba "remember: you're unique, just like everybody else":)) fara a pica in extrema "fac ce vreau ca doar e nunta mea" Oferte de[http://e-aranjamentenunti.ro/rochii-de-mireasa-ploiesti rochii de mireasa ploiesti]? Intra pe site !