23:57
O oră plină de inspiraţie şi,bineînţeles,filme.Şi nu ai cum să nu ţi le iei când eşti in pat,lungită,purtând doar o pereche de chiloţi verzi din dantelă şi,brusc,dai fuga pe Wattpad.Începi să scrii şi speri să nu rămâi în pană de cuvinte şi idei.
Dumnezeu cu Milla(Jovovich)...Ştiu că sunteţi perspicace şi veţi prinde duma.
În această noapte,conştiinţa mea nu-mi dă pace şi mă bombardează cu N întrebări,idei,amintiri,drame,barfe...Îşi ia filme...Ca în fiecare noapte,de altfel.
« Ok,hai să vă lămuresc cu "filmele mele".Face parte din vocabularul meu cotidian şi,una peste alta,cu ideea asta am început să scriu.»Relaţia noastră este mixtă.Ne contrazicem zilnic la orice gând,mă mustrează pentru toate porcăriile pe care le fac,inclusiv pe cele pe care le-am făcut «o greşeală facută,o lecţie învăţată,însă ea nu concepe asta» ,este dulce,acrişoară şi mereu îşi dă ochii peste cap.
De multe ori "o ia din loc" şi meditează la cele mai tâmpite lucruri,să nu mai pun la socoteală teoriile vieţii ei.Bineînteles,cele mai multe se petrec la ceas de seară când toată lumea doarme...aproape toată lumea.
Cam atât despre ea,dar sigur va mai interveni printre ideile mele scrise aici.Aşa este ea:imprevizibilă.
O ador.
CITEȘTI
Meditări nocturne
RandomCând nu poţi să dormi,iţi vin cele mai marfă filme în cap,plănuieşti destinul Pământului şi împiedicarea Apocalipsei