❝I can shine alone, too.❞
Apollon, Hyacinthus ve Prodótis* üç çocukluk arkadaşıydı. Hep beraber gezerlerdi, tavşan avlamaya gider ve onları yakaladıktan sonra serbest bırakırlardı. Apollon ilk okunu eline aldıktan sonra, hep beraber avlanmaya başlamışlardı. Apollon ve Hyacinthus her zaman çok yakındı, Prodótis bu ikilinin yakınlığını kıskanırdı.
Aradan zaman geçti, Apollon Hyacintus'a aşık olmuştu ve Prodótis artık dayanamıyordu. Nehrin kenarına çöküp yalvarmaya başladı. Tanrılarım, bana bir yol gösterin ve ikisi de beni sevsin diye ağladı. Apollon'un rakibi olan Zephyros, bunu bir fırsat olarak gördü ve çocuğa söz verdi. Apollon'un favorisi olacaksın, karşılığında bana Hyacinthus'un ruhunu almada yardımcı olacaksın, dedi. Daha fazla kıskanmak istemeyen Prodótis, bu antlaşmayı kabul etti.
Bir gün avlanmak için ormana gitmişlerdi, Prodótis onları Zephyros ile yaptıkları tuzağa doğru çekti. O zamandan iyi bir okçu olan Apollon'un yanına gitti.
"İddiaya girerim ki, o okunla karşıdaki ağaçtaki yapraklardan birini vuramazsın."
Apollon bu iddianın kolaylığına gülmüş ve okunu hedefledi. Okunu bıraktığı anda Zephyros'un sözüne kanan, aşkı Hyacintus'a kavuşabileceğini sanan Boreas esmeye başlamış ve okun sapmasına sebep oldu. Ok, onları uzaktan izleyen Hyacinthus'a geldi. Apollon onu düşerken yakaladı ancak Hyacinthus orada can vermişti bile. Dostu ve aşkı Hyacinthus'un adının bir çiçek olarak yaşamasını isteyen Apollon, Hyacinthus'tan toprağa damlayan kan orada sümbüle dönüşmesini sağladı.
Bu çiçeğin taç yaprakları üzerinde Apollon'un acı haykırışlarını ya da Hyacinthus isminin baş harfini Yunanca olarak görmek mümkündü. Apollon'un, Hyacinthus'un ölümünün ardından döktüğü gözyaşları yüzünden sümbül çiçeğinin yaprakları lekelenmiştir.
Apollon yaşanan bu olay karşında tanrılara dua etmiş ve aşkın ve dostluğun her zaman bu şekilde son bulmasını dilemiştir.
Apollon'un samimi dileği tanrılar tarafından kabul edilmiş ve sevgiyi korumaları için gökyüzünden koruyucular indirmiştir.
*Prodótis Yunanca hain anlamına gelmektedir.
LEGENDS Diana Entertainment bünyesinde bulunan bütün solo sanatçıların marka adıdır.
Şirket solo idollerin'de birer efsane olabileceğine inandığı için bu ismi uygun görmüştür.
Diana Entertainment bünyesinde bulunan bütün solo sanatçıların albüm ve promosyonlarına buradan ulaşabilirsiniz.
❝We are the legends of tomorrow.❞
©Diana Entertainment|2021.