Ben seni sevmiştim...

51 1 0
                                    

  O gün okul çıkışı sinemaya gittik onunla sinemaya gitmeyeli çok yillar oldu . Onun yuzune onceki gibi hic bakamiyordum bakinca yuzum kip kirmizi oluyordu. Hangi sinamaya girecegimizi kararlaştırdık daha sonra   sinemaya  girdik . Çok güzel ama bi okadarda aglatici bi hikayesi vardi filmin adeta bizi aşkimizin film hali , cok yorucu gunden sonra msj geldi"Ben çok  düşündüm ayrilmaya karar verdim hande lütfen beni affet."  O gün aglamaktan gozlerim sismisti . Ertesi gün okula gitmemek icin direndim ama ayaklarim okula dogru bi gidip bi geliyordu . Hala gozlerimden yas suzuluyordu hala gozlerim şişmiş görünüyordu .  Ne yazik ki okula geldim . Herkes gozlerime bakiyordu neden agladin diyorlardi . Ama bir tek o bakmiyordu anladim bana bakmak icin canindan can gidiyordu ama bakamiyordu . Yanina gittim ona bagirmaya basladim " bak bana ne yaptın  beni ikinci kez de yiktin hani ortaokuldaki son gun bni birakip gitriginde gozlerim sismisti ya bak simdide o halde, bu gune kadar sadece sen aglattin beni sadece sen yiktin beni, ben seni sevmistim sen beni birakip gittin neden ha neden biraktin beni neden yaptin bunu bana neden ha neden " ondan ses cikmadi cikamazdi zaten cunku agliyordu biliyorum o aglarken konusamaz, ben onu taniyorum o beni hala seviyor. Sonra tekrar cevap verdim "haddi konus hadi konussana beni bi kez daha nie yiktin hih nie yiktin benim uzulmem hosuna mi gidiyor cok mu mutlusun " Yoksa kendimimi kandiriyorum hic sevmedimi beni belkide hic sevmedi hepsi benim canimi yakmak icinmis . "İstedigin canimi yakmak beni parçalamak ise saol gereinden fazlasini yaptin beni adeta öldürdün " dedim . Bi anda  bi ses geldi " Senin ici yaptim senin icin ayrildim anla beni hersey seni  icin simdi uzul ama ilerde daha fazla uzulme die yaptim ama sunu bil ki seni tanıdığım gunden beri seviyorum sana sirilsiklam asigim .  Hani bana bi kitap vermistin ya o kitabi bitirdim hep senin yani sana duyduğum ozlemi yazdi seni gercekten sevdi istedigim senin canini acitmak deil sadece sadece bosver ya bm ne anlatiyoruum ki ama sunu iyi bil ben seni gercekten cok seviyorum. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAR TANELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin