plan işliyor

36 2 0
                                    

Arkadaşlar uyuyamadım ama çok uykum var saat 00.45 bu yüzden belki lısa keserim başlıyoruzz

Ertesi sabah planı uygulamak için okula gittik ilk ders ingilizceydi ikincisi de matematik  ingilizceyle aram iyidir o yüzden planı ikinci derse girmiyerek uygulamaya başladık . Emir plandaki gibi güvenlik görevlisini yemekhane katına indirdi Mert ve ben yaklaşık 2  buçuk metre boyundaki tellere tırmanıp kameraları söktük. Damla da kimse gelmesin diye aşşağıda gözcüluk yapıyordu ben inerken tellerden birini yanlışlıkla kırdım üzerine de küçük not kağıdından bir not yazdım (müdür bey teli kırmak planda yoktu o yüzden özür dilerim)€wet artık kapıdan atlayıp kaçabiliriz . Benim önceden düşünüp çağırdığım taksiye atladık ve herkes hayalini gerçekleştirmeye gitti ben tahmin ediceğiniz gibi eve güzel bir uykuya Mert ve Emir   en çok gezilen sokağın başına kız kesmeye damla da 1 aydır kaçırdığı dizinin 1 aylık bütün bölümlerini izlemek için televizyonun başına. Şuanlık hepimiz mutluyduk ama yarın büyük ihtimalle bu mutluluk üc kişi için biraz zor anlar yaşatıcak. Şimdi siz diceksiniz ki neden okula gitmemek yerine okuldan kaçtınız müdüre bi uğramk istedim.

Sabah erkenden kalktım dün bütün gün uyudum sanırım benom devrelerin ayarlar yandı damla da tam tersi  bütün gün ve gece boyunca film seyretmiş. Saat şuan yelkovanını dikmiş bana bakıyo. Çünkü havta sonu kurduğum saati kapatırken akrep vefaat etti. Salona geçip bugün müdüre ne dicemizi hazırladım bu arada Damla da kalkmış.

''Günaydın ''

''Sana da günaydın ''

''Erkencisin bugün bakıyorum''

''Malesef bu hafta böyle geçer hafta sonu ben şu devrelerime bir ceza veririm''

''Kahvaltı hazırladın mı''

''He işim gücüm yok sabahın köründe kalkıp kahvaltı hazırladım''

''İyi be ben hazırlarım''

''Ya sabah sabah kalkmak ne kötüymüş arkadaş. Kalkıyoz o kadar plan hazırlıyoz hala yetinemiyoz ya.'' Teelevizyonu açtım

Bu ne be kel çoçuk ay insanlar da hiç gerçekci değil lann kim açtı yumurcagı

Bir kanal aşşagı indim burdada kel cocuk

Arkadaş sabah sabah kel çocuk mu koyulur bozcanız morelmanlarını çocokların.Bütün kanalları gezdim tv8 e geldim bi de ne görüyim kel adam ya koycak başka film mi bulamadınız sabahın köründe insanları günden soğuttunuz işte. Televizyonu kapattım kahvaltıya oturduk tostumdam bir lokma almamla servis geldi camış gibi kornaya basıyo ya ni bekle tostumu yiyim be arkadaş. Neyse servise gittik. Adam açmış İbrahim Tatlı Ses bide sonuna kadar açmış şarkıyı artık eminim bugün herkeste bişiy var. Okula gittik herkes bahçeye toplanmış bi de yuvarlak yapmışlar aralarında 1 tane küçuk bosluk var bu ne lan dövüceniz mi tam oryada da kayısı  çekirdegi gibi bir mudur. Bizim tayfayı yanına çağırdı ''ne var lan hoca''diyesim geldi. Neyse büyüklük bende kalsın .ortaya girdik müdürün kArşısına gectik. ''Kızım neden güvenlik kamerasını kırıp okuldan kaçtınız''.

''Hocam güvenlik kamerasını kırmamızın nedeni güvenlik görevlisinin bizim yanımıza gelip kaçmamızı engellemesin diye kaçmamıza gelirsek hayallerimizi gercekleştirdik(o an hızıma güvanip)hocam arkanızda birisi el işareti yapıyo. hocanın arkasına dönmesiyle bizim uçmamız bor oldu. asansöre bindik yukarı aşşagı çıkıp iniyoduk yaklasık 5 dk sonra asansörden inip sınıfa gittik. Bugüne özel bir planım vardı 1. Sınıflardan bir kıza derste tuvalete gitmek için izin almasını sonra da yangın butonuna baamasıni söyledim tabi çikolata veririm dedim . Herkes kaçışıyodu. Yangın söndürmek için kullanilan tüplerden birisini aldım ve hangi öğretmeni görsem sıkıyodum tabi bunun cezası ağır oldu spor salonunun yerlerini silmek.

Arkadaşlar umarım beğeniyosunuzdur

işte benim farkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin