1.BÖLÜM: EĞLENCE

929 21 222
                                    

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım ve yüzümü buruşturdum. Alarmı kapattım ve kafamı yastığa gömdüm. Ne lanet bir gün ya ohfff!Saat 21-00'dı okuldan geldiğim de yorgun olduğum için yedi'ye alarm kurtmuştum çünkü akşam için planlarımız vardı. Ateşin ısrarları üzerine bugün klübe gidicektik.

👅

Hiç istemediğimi söylesem evde kitap okumak istediğimi söylesem de beni zorluyorlardı. Yataktan kalktım ve hızlı bir duş alıp kendime geldim. Dolabımı açıp gittiğimiz yere uygun kıyafet aradım. Kırmızı dekolteli mini elbisemi giydim ve bordo rujumu sürüp saçımı at kuyruğu yaptım. 90 60 90 bedenim olduğu için üstümde çok güzel duruyordu.

👅

Telefon çaldığında gitme zamanının geldiğini anladım ve telefona kısaca cevap verip hemen kırmızı uzun topuklularımı giyip aşağıya indim. Ateş arabanın içinde bekliyordu. Hızla arabanın kapısını açtım ve içeriye bindim. Ateş'in gözleri üzerimde gezindi ve dudakları kenara kıvrıldı.

👅

"Çok güzel olmuşsun. Her zamanki gibi." dedi ve gözleri biraz daha üzerimde dolandıktan sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Söylemesende biliyorum canım, ama bunu Ateş'e demedim. Babam ile annem ayrıldıktan sonra annem Ateş'in babası ile evlenmişti. Ama Ateş beni hiç üvey kardeşi olarak görmemişti ve aramızda yakınlaşmalar olmuştu ama bunu kimse bilmiyordu ve bunu sır olarak saklamasını söylemiştim.

👅

Yoldaydık ve ateş sürekli dönüp bana bakıyordu. Bana karşı birşeyler hissettiğinden şüphelensem de aramızda ki şeyin ciddi birşey olmadığını ve olamayacağını ikimiz de biliyorduk. Yarım saatin sonunda kulübe gelmiştik. Kulüpün önüne geldiğimizde kulübün önünde ki adamlar bir bana birde Ateş'e baktılar ve yolu açtılar. Ateş'i muhtemelen daha önceden tanıyor olmalılardı. Sonuçta oda zengindi. İçerisi yoğun içki kokuyordu herkes çıldır mış gibi dans ediyordu. Bu ortamları hiç sevmemiştim. Bir yere geçtik ve iki viski söyledik.

👅

Etrafıma göz gezdirdim ve bir çift lacivert göze rastladım, gözleri çok güzeldi ama karanlıkta siyah gibi görünüyordu sadece ışık çarptığın da belli oluyordu rengi. O da bana bakıyordu alıcı bir şekilde. Sanki beni tanıyor gibiydi, bakışlarına anlam veremedim ve viskiyi tek dikişte bitirdim.

👅

Viskiyi yudumladığımda gözleri dudağıma kaydı, dişini sıktığını çenesinin kasılmasından anladım. Bu ateşli bakışmamızı Alev'in sesi engelledi. Gözümi o yöne çevirdim ve Alev'in gözleriyle karşılaştım. Alev Ateş'in kardeşiydi yani üvey kız kardeşimdi. Onu çok seviyordum ama ağabeyisiyle aramızda olan şeyler pişmanlık duymama ve ondan çekinmeme neden oluyordu. Alev bana sarılıp yanımıza oturdu. Diğerleriyle birlikte sohbete daldım ve o adamı bir süreliğine unuttum. Sonra lajivert gözlü adamı hatrladığım da gözlerimi etrafta dolaştırdım ama onu göremedim. Masada kilere ben tuvalete gidiyorum diyip masadan kalktım ve onu aramaya koyuldum.

👅

Dans eden insanlara çarpmamak için dikkatli bir şekilde yürüdüm. Önüme karanlık bir kolidor çıktı ve onu bulma umuduyla oraya girdim. Koridorda ilerlerken odalardan garip sesler(anlarsınız ya...) duydum ve yüzümü tiksintiyle buruşturdum ama yoluma devam ettim. Ardından arkamdan durmama neden olacak bir ses duydum "benimi arıyorsun güzelim". Sırıtarak arkamı döndüm ve onunla gözgöze geldim. Bir kaç saniyelik sessizliğin ardından konuşan yine o oldu. Bana isminizi bahş edebilir misiniz güzel bayan?". Bu sefer sessiz kalmayıp "Melisa. Siz?" dedim O da "Bende Berk. Tanıştığıma memnun oldum" dedi aman Tanrım sesi de kendisi gibi çok yakışıklıydı. "Ben de memnun oldum" dedim ve gözlerimi utançla etrafta gezdirdim. "Buraya ilk defa geliyorsunuz sanırım" dedi. Bu kolidora girecek kadar salak olmamdan anlamıştı sanırım bunu. Kızardığımı hissettim ve "E-evet." dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELALI AŞKLARIM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin