jisung
uyanıktım ama gözlerim kapalıydı . Gözlerimi açtim ve sadece tavana baktım. Merhaba sevgili sevgililerim ben Han Jisung kısacası Han . Burasi benim bir nevi günlüğüm ama yaziyla değil, düşünce ile . Her neyse size bir şey anlatmak istiyorum
her şey 4 yıl önce başladı aslında..
Merhaba ben Han. Sevgili sevgililerim ..
ben biriyle tanıştığımdan bahsetmiştim , Minho. Beni aldatıyormuş, aslında bakarsak şüphelenmiştim. Bizim 1 yıla yakın ilişikimiz vardı ama o bunu mahvetti. İyi değilim, yanımda tek bir insan bile yok. Minho'nun beni aldattığını öğrenince ona bağırmaya başladım,bütün arkadaşlarımız oradaydılar. Çok sinirlenmiştim, kapa çeneni diye bağırıyordum. Susmam için eliyle ağzımı kapamıştı. Daha çok sinirlenince ona tokat attım. Sonra da çıktım ordan. Herkes Minho'nun tarafında. Kimse yok şuan yanımda, kimse.
Her şey böyle başladı işte. İlk hafta Minho bana sürekli açıklayabilirim diye mesaj atıyordu. Diğerleri ise onu dinlemem içim mesaj atıyorlardı. En sonunda hattımı değiştirdim. Bu olaylar üstüne trafik kazasında ailemi kaybettim.
4 yıldır tek başımayım. Evet, ne dışarı çıkıyorum, nede bir şey yapıyorum. Babamın bıraktığı miras ile yaşıyorum. Madem zengindik neden fakir hayatı yaşadık adam?!
Her neyse tam dört yıldır dönmelerini bekliyorum. Hayır, hala kimse yok. 1 ay sonra 5. yıl olacak.
Yıl başı geliyordu ve ben yillardir evden çıkmıyordum. Mecazi anlamda söylemiyorum,teyzelerim bile beni unuttu. Geçen arayayım demiştim ,teyzem telefonu kimsiniz diye açtı. Zaten ailem öldüğünde bana sahip çıkmayan kadından ne beklenir ki?
Her neyse, bu artık böyle ilerlemeyecek. Yılbaşında ilk defa dışarı çıkacağım. 4 yıldır ilk defa..
Hala gözlerim kapalıydı,hala mutsuzdum. Hiçbir şey değişmeyecek gibi geliyordu.
Salak gibi ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Ağlarken kapının çaldığını duyup kapıya gittim. Her şey normal insanlar gibi devam ederken kapının önüne geldiğimde kim olabilir diye düşündüm. Han kim neden evine gelsin ki? senin hiç arkadaşın yok, sen kimsesizsin Han.
Düşünürken kapı zili tekrardan çaldı. Daha çok bekletmemeye karar verip kapıyı açtım;
-Han
+oh siz miydiniz, neden geldiniz? açıklamak için mi?
-Han dinle bir lütfen
+ben sizi dört yıl dinledim Chan. Artık dinlemek istemiyorum.
Kapıyı tam kapatacakken Chan eliyle kapıyı kapatmamı engelledi.
+Gider misiniz acaba?
-Hayır Han, hiçbir yere gitmeyeceğiz.
+Bak Chan ben dört yıldır bu siktiğimin evinden dışarı çıkmadım. Bir gün gelirsiniz, ararsanız diye. Ama siz aramayı geçin beni unttunuz bile. Hah daha teyzem olacak o kadın bile unutuyorsa sizin unutmanız normal. Şimdi gidin ve eskiden olduğu gibi beni terk edin.
Evet,tekrardan kapıyı kapatıyordum ki bu sefer de Felix engelledi. Hay bi sie aq.
+Sen ne diceksin Felix.
Felix: ya han bi dinle diyoruz anlamiyor musun ya
Chan: Bak lütfen bir kere dinle
Ben: hay aq ,susucaksanız anlatın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bazı aşklar yarım kalmalı/ minsung
Teen FictionHan Jisung, eski sevgilisi Minho'yu unutmaya çalışır fakat Minho hala onu canından çok seviyordur. 16042021 yan shipler: Changlix , Chanmin.