defoluyorum

15 3 1
                                    


Hyunijn

Jeongini aramaktan vazgeçip hastaneye geri döndüm. Minho ameliyattan çıkmıştı. Durumuda iyiydi,sanırsam normal bir odada kalıyordu. Danışmadıki kıza sorup 10 dakika boyunca odayı aradım. En sonunda bulduğumda içeride sadece Jisung vardı. 

Hyunjin:

naber

Jisung:

idare eder

jeongin?

Hyunijn

Bulamadim

Jisung:

Anladim

şey diğerleri gitti

Hyunjin

fark ettim

neyse o zaman ben gideyim

bir şey olursa ararsın

Jisung

ararım

iyi geceler

Hyunjin

sanada

Odadan çıkıp derin bir nefes alıp tekrardan Jeongin'i aradım.


Jeongin

Jeongyeon ile kafeden ayrılmıştık. O gitmişti ama ben hala oturuyordum. Kalkmaya hazırlanırken telefonum çalmaya başladı.

gene mi sen?

-Ne var Hyunjin, ne var?

noldu canın Minho'na bir şey mi oldu?

+Neden böyle davranıyorsun?

-Ahaha güldürme beni

+Cevap ver! 

-Hmm bir düşüneyim 

acaba ben ölmek üzereyken Jisung'un yanında olduğun için olabilir mi?

+O konu kapanalı yıllar oluyor Jeongin!

-Bana baksana pezevenk

bitti.

telefonu kapatıp cebime koydum.Masadan kalkıp kasaya gittim hesabı ödeyip kafeden çıktım. Hala bana neden diye soruyor,aptal! Eve yürüyerek gitmeyi planlıyordum fakat Minho'yu gerçekten merak etmiştim. Ne olursa olsun o bir kaç kere gelmişti yanıma. Taksi çağırıp beklemeye başladım. Nihayet taksi gelince hastanenin konumunu gösterip geriye yaslandım.

Hastaneye gelince taksiye parasını verip içeriye girdim. Danışmadaki kadın ikinci katta 166 odada kaldığını söyleyince asansöre doğru gittim. Şansıma bak lan, tam içeriye giriyordum ki benimle beraber Jisung'da içeriye girmişti.

jisung:

jeongin?

jeongin:

jisung nolur kimseye buraya geldiğimi söyleme

Minho'nun durumuna bakıp gidceğim

jisung:

peki sen nasıl istersen

jeongin:

eyv aslan parcasi

jisung:

durumu iyi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bazı aşklar yarım kalmalı/ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin