5.Bölü(m)

354 8 0
                                    

~Yn'den~
Sabah kalktım bugün balo vardı balodan 3gün sonra benim düğünüm vardı. Ben hala inanamıyorum ben evlenicem, bi dk gerdek gecesi 1 hafta sürücek ohaa. Neyse yataktan kalktım tuvalete gittim rutin işlerimi halleri ve giyindiğim:

 Neyse yataktan kalktım tuvalete gittim rutin işlerimi halleri ve giyindiğim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen aşağı indim sadece BTS'den 6 sı vardı. Günaydın diyip kütüphaneye gittim ,içerde RM vardı ona da günaydın diyip istediğim kitabı aramaya başladım.
...Yn'den son...
Yn kitabı ararken RM hemen yn nin arkasına geçmiş ve ona dayamıştı.
Yn:ahhh
RM:sesiz ol güzelim canının yanmasını istemiyorsan.
RM yn yi hemen kucağına almıştı ve yine duvara sıkıştırmıştı ve yn nin dudağına yapışmıştı yn'de karşılık veriyordu.
RM:ahh içine girmek istiyorum.
Yn:gir o zaman .
Rm hem yn'yi yere bırakmıştı yn hemen dizlerinin üstüne oturup rm nin pantalonunu çıkarmıştı boxeride indirmiş ve üyeyi azına almıştı.
Rm:ağhh mhh daha hızlı.
Yn hızlanmıştı ve rm ynnin azına gelmişti ve rm ynnin etiğini ve kilodunu çıkarıp masayla arasına almıştı p*nisi yavaşça yn nin arkasından sokar.
Yn:aaaaaaa
RM:şşşş ses- mmhh ol ahh.
Rm yn nin içinde gel gitlere başlar,
....yongi'den....
Oturuyorduk ki yn geldi günaydın diyip hemen kütüphaneye gitti ben de merak edip arkasından gittim bi anda inleme sesi duydum içeriye girdim rmle yn yi gördüm .
RM:ne ahh orda duruyorsun soyun ve gel.
SG:TM
Hemen soyundum rm beni sandalyeye otutdurdu ynyide kucağımatam penisimi deliğin hizzasına kendiside önden girdi.
SG:ahh
Yn:ağh rm d-daha hızlı mmhh.
Yn biranda kucağında zıplamaya başladı.
SG:ağh ah ah
Bi yarım saattir burdaydık ve artık üçümüzde perttik yorulduk giyinip yukarı çıktık .
JM:OHAA bu halinizne .
Yn yukarı odasına gitti bizde olup biteni anlattık.
      ......... . ..AKŞAM.. . ........



7 Alfanın 1sadist OmegasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin