Keitaro wyszedł z autobusu. Nie czuł się zbyt najlepiej po tak długiej podróży, jednak miał on po długim czasie spotkać się ze swoim przyjacielem z dzieciństwa. To tylko dla niego postanowił przełamać swą blokadę przed długimi jazdami- chorobę lokomocyjną. Idąc z przystanku autobusowego, widział wiele drzew, traw, kwiatów... uwielbia przyrodę, a tym bardziej lubi ją fotografować.
Była to jego pasja od kiedy otrzymał swój pierwszy aparat, uwielbiał fotografować dosłownie wszystko. Jednak to przyrodę i ludzi cenil najbardziej jako swoich modeli do zdjęć, uwazał że ludzie i przyroda sa nieprzewidywalni, kochał tą szaleńczość i porywczość jaką posiadają. Dlatego tak bardzo uwielbiał Hiro. Nigdy nie wiedział co przyjdzie pomarańczowo włosemu do głowy.
Pamięta czas, gdy byli malutcy, a Hiro zrobił mu naleśniki z nutellą, które tak mu zasmakowały, że zaczął je jeść częściej. Jednak nie ważne gdzie je jadł, czy w domu, czy w jakimś barze śniadaniowym, nigdy nie smakowały mu tak bardzo jak tamte za dzieciaka. 'Ciekawe czy Hiro nadal gotuje? Byłoby świetnie...' pomyślał Keitaro.
W czasie przechadzki zrobil kilka zdjęć ptaków i roślin, jednak zblizał się już do bramy. Zobaczył tam...
🦝- BOZE KEITARO CHODŹ TUTAJ NA MIŚKA!!!- powiedział- JAK DAWNO MY SIE NIE WIDZIELIŚMY?!?
🐸- Bardzo dawno...- odpowiedzial Keitaro- POWIEDZ MI LEPIEJ KIEDY SIE TAK ZMIENIŁEŚ?Chłopak był zdziwiony wyglądem pomarańczowowłosego, pamiętal go raczej jako chłopczyka który był o pół glowy niższy i o wiele chudszy. Teraz jego oczom ukazał się o wiele przystojniejszy, umięśniony, doroślejszy i praktycznie dorosły chłopak.
🦝- Wiesz, troche poćwiczyłem na siłce, pouczylem się gotować i te sprawy... ALE TO TERAZ TY JESTES WAŻNY!!! Zawsze byłeś ładniutki, ale teraz...
🐸- Ładniutki, co? Haha, powiedział co wiedział! Wejdźmy juz na ten obózKeitaro poczuł motylki w brzuchu, jednak nie takie normalne, a z ADHD, bo gdy tylko usłyszał jego komplement, po brzuchu wirowały jakby opętane
🐸- Znalazłes sobie już dziewczynę? Jestem pewny że po takim glow upie napewno sobie jakąś loszkę znalazłeś, haha
🦝- Mam kogoś na oku, ale boje sie zapytac tej osoby, może za nawet pare dni jej to powiem...- powiedział Hiro, trochę zawiedzionyHiro pomyślał, ze skoro Keitaro zapytał go o dziewczynę to pewnie sam nie chciałby się spotykać z chlopakiem. 'Czego oczekiwałem? Że on magicznie się we mnie zakocha? Zmieni orientacje? Wsm zawsze obchodził się z dziewczynami jak gentleman, głupi ja, glupi ja, GLUPI JA...'
🐜- Witamy was dwójkę w Camp Buddy, obozie najlepszych wspomnień!!!- powiedział- ja nazywam się Natsumi, będziecie ze mną oraz z 2 innymi chłopakami w naszym domku!
🦝- Ja nazywam sie Hiro, a to mój przyjaciel, Keitaro!
🐸- C-cześć
🐜- Mam nadzieje ze się tutaj poczujecie jak w domu, ja mam za zadanie was oprowadzić po całym obozie! Najpierw pójdziemy na stołówkę!Obóz byl bardzo ładny, co nie umknęło oku Keitaro. Wszystko bylo uporządkowane, poukładane, jak książki w księgarni. Musiał wyjąć aparat i tylko...
🐜- Niestety nie można mieć tutaj ele- POCZEKAJ! Masz aparat? Teraz to dosyc rzadko spotykane, jeżeli chodzi o ludzi którzy nie zajmuja się tym zawodowo! Mam nadzieje że robisz ładne zdjęci- WOW! Ale piękne zdjęcia ptaków! Gdzie je zrobiłeś?
🐸- Tak się składa, ze zrobilem je tutaj, dosyć blisko przystanku autobu...'Dlaczego o tym nie pomyślałem? Przecież fotografia to jego pasja! Pisał mi o tym nie raz, a ja zapomnialem się go o to zapytać, tylko zajmuje sie samym sb...' pomyślał Hiro
🐰- P-prosze Yoichi, w-weź sobie swoje jedzenie...
🐺- Oszalałeś deklu?!? Masz mi to dać!
🐰- A-ale barek jest dosłownie o-obok
🐺- I co? To sobie do niego podejdź, a ja wezme twoje! Mam to w dupie!
🐜- Yoichi, przestań zastraszac Huntera! Lepiej sie przedstaw nowym!
🐺- Dobrze, Mr. Perfect. Dzień dobry debile, ja jestem Yoichi Yukimura, bla bla bla!
🐜- YOICHI!!! NIE NAZYWAJ NOWYCH DEBILAMI
🐺- No dobra, od dzisiaj ty, z pomarańczowymi włosami jestes Torch-Head, a ty z zielonymi oczami jesteś Frog-Boy! Tak lepiej Mr. Perfect?
🐜- UHHH ty i te twoje przezwiska...
🐰- J-ja jestem Hu-
🐺- PFFFFT ale sie jąkasz, niedorobiony jesteś Twinkerbell?
🐰- J-ja...- próbował coś powiedzieć Hunter, jednak przestraszył się i uciekł
🐜- YOICHI TY KURWO WIDZISZ CO ZROBIŁEŚ HUNTERKOWI?
🐺- HUNTERKOWI? ON JEST TUTAJ PARE DNI A TY JUŻ PLANUJESZ GO ZGWAŁCIĆ? NIEWIEDZIAŁEM ŻE JESTES TAKI HORNY TOP!!! HAHA!!!
🐜- Jeżeli sie nie przymkniesz...
🐸- Natsumi, lepiej oprowadzaj nas dalej po obozie...
🐜- Dobrze...Natsumi pokazał wszystko, co dwojka musiała wiedzieć i widzieć w obozie. Hiro poszedł na stołówke, a Natsumi poszedł do Huntera, pocieszyc go
🐜- Hej, idziesz na stołówkę z nami?
🐰- ...
🐜- Nie bój sie, Hunter... Ufasz mi, prawda?
🐰- T-tak
🐜- Więc zrób to, proszę, dla mnie... jeżeli będzie się śmiał to cię obronię jak tylko będę mógł
🐰- No dobrze...Natsumj poszedł z Hunterem na stołówke.
🐻- Aiden, co ty wyprawiasz? Cały jestem w tej twojej ciepłej białej mazi...
🐊- Sorka Yoshinori, następnym razem będe z tobą delikatniejszy
🦋- Ciepła, biała maź Aidena? Aiden będzie delikatniejszy?
🐻- Uhh, całe moje ubranie...
🐊- Już cie przeprosiłem, daj, ściągaj te spodnie
🦋- Ś-ściągaj spodnie? KYAAAAA!!!
🐻 i 🐊- YURI? ZNOWU? JUŻ RAZ MÓWILIŚMY CI ŻEBYS TEGO NIE ROBIŁA!!!
🦋- Ciepła maź Aidena na Yoshinorim...
🐊- Zanieś ją do naszego biura, ja rozniose to jedzenie...
🐻- Och, Yuri kobieto, same problemy z twoimi atakami Yaoistycznymi... przeciez tutaj sa sami chlopcy!Keitaro praktycznie od razu popatrzył do przyjaciół. Zaczął jeść, jednak musiał zapytać o ta kobietę... Yuri? Tak to szło?
🐸- Co sie stało tamtej kobiecie?
🐺- Ojjj ta świruska po prostu dostaje ataków yaoistycznych. A co, podoba ci się? Wsm to jedyna dziewczyna w całym obozie HAHA
🐸- N-nie, nie podoba mi sie! Zajmij sie jedzeniem!'Co jezeli Keitaro podoba sie pani Yuri? Uhhh, co ja sobie wyobrażałem.' Pomyślał Hiro. Po obiado-kolacji wrócili do swojego domku.
🐜- I jak tam pierwszy dzień kochani? Podobało się?
🐸- TAK, JESTEM TAKI PODEKSCYTOWANY!!!
🦝- Hmm... jesteś taki uroczy gdy sie ekscytujesz...
🐸- C-co?
🦝- P-powiedziałem to na głos?
🐺- Ehm idźmy lepiej spać... juz wam się w głowach knoci od tej późnej godziny. Haha mięczaki!!!
🦝🐸🐜🐰- Dobranoc wam wszystkim!!!
🐺- Mielismy to powiedziec w tym samym czasie? A co to niby za jakiś dumb kawaii UwU shit?
🐜- Eh Yoichi Yoichi... kiedy ty dorośniesz...Ogl to ta książka powstała przez EKHEM pewną osobę (czyt. Gaypress). Jest to moja pierwsza książka która mam zamiar pisac regularnie (rozdzial co weekend). Jeżeli macie jakies uwagi to prosze pisać, bo ja dopiero uczę się pisac (XD widać) nooo i to wsm tyle
1081 słów
CZYTASZ
Hiro x Keitaro
FanfictionHiro i Keitaro, przyjaciele z dzieciństwa, postanawiają zapisać się do obozu o nazwie Camp Buddy... Hiro robi to bo czuje cos więcej do chłopaka... czy Keitaro widzi go tylko jako przyjaciela, czy powiela jego uczucie? Dowiesz sie czytając tą książk...