"Baba hadi ama uyan artık bak bu gün unutma baba kız günü . Hadi yaa kalk artık bak sınamaya gecikmeyelim sonra filmi kaçırırız" bugün babamın iş yeri tatildi ve bizde her sene yaptığımız gibi baba kız günü için bir aktivite seçtik. Bu gün film izleyip spor salonuna gidecektik
Ve ben babam kalkması için onu uyandırmaya çalışıyordum ama uykucu kalkmıyordu yada ben , sınamaya daha 4 saat olmasına rağmen sabahın erken saatlerinde kalkıp hazırlanmıştım saat 7:15 di ve ben çok heyecanlıydım . Aslında sınamaya gideceğim için değil ama babamla vakit geçireceğimiz için bu kadar heyecanlıydım . Babamla işinden dolayı çok fazla vakit geçiremiyorduk .
Babam kalktı ve benim yanıma gelip
"Kızım daha çok erken istersen üzerini değiştir sabah sporu için yürüyüşe çıkalım ne dersin " dedi bende çok erken olduğunun farkındayım ve kabul edip üzerime spor kıyafetlerimi giydim ve babamın yanına gittim . Babamda giyinmişti ve beraber sahil kıyısına gittik
Sahil kıyısına geldiğimizde saate baktım saat 7:43olmuştu .Sinema saati ise 11:00 deydi bizde yürümeye başladık ben yürürken kulaklığını taktım ve telefonumdan Gece mavisi 1 saat diye bir şarkı açtım( medyada var) bu şarkının 1 saatini açtım çünkü bittikçe tekrar açmakla uğraşmak istemiyordum ve koşmaya başladık
1saat geçtikten sonra başka bir şarkı açmak için bir banka oturdum ,deniz bankdan çok güzel görünüyordu ve bende diğer şarkımı da açtıktan sonra telefonumdan resim.çekme uygulaması olan Snapchat i açtım ve deniz in resmini çektim . Ve sonra babam bana seslendi ona döndüğümde çoktan uzaklaşmış olduğunu gördüm ve hafif tempo ile yanına yanına koştum . Ve yürüyüşe devam ettik yaklaşık yarım saat daha yürüdükten sonra bizden tahminen 150- 200 metre uzaklıkta 2 siyah araba arasında çatışma başladı .
Benim tahminime göre bunlar mafya idi hayatımda hiç mafya görmemiştim ama şu son zamanlarda mafya kitaplarına sarmışdım ve bende bir ümit mafya olmak istiyordum. Ama nerde bende o şans , hayat bana götüyle gülüyor .
Ama bu bir şans olabilirdi bu mafya lar benim de mafya olmamı sağlayabilir di .
Ben bunları düşünürken babam aniden " Simay kızım çekiiilll " dedi ben daha ne olduğunu anlayamamış ken babam beni ittirdi ama kendisi çekilmeye vakit bulamayıp vuruldu . Ben hala olayın şokundayken siyah arabaların oradan bir çocuk benim ve babamın yanına koştu . Ben kendime gelince hızlıca babamın yanına gittim ve nabzını kontrol ettim ama yok denicek kadar az olduğunu fark ettim yanıma gelen çocuk üzerindeki çeketi çıkartıp babamın kurşun yarasına baskı uyguladı .
Daha sonra mafyalar gitti ama o çocuk halen buradaydı ambulansı çoktan aramıştım ve ambulans hızlıca yetişti bende babam ile ambulansa bindim ve hastaneye gittik . Babamı anında ameliyata aldılar bende ameliyathanenin önünde babamdan gelicek iyi haberi bekliyordum ve koridora bakarken oradaki çocukta yanıma geldi ve benim yanımdaki hastane sandalyelerinden birine oturdu . Ona dönünce bununda bir mafya olduğu belliydi ama neden buradaydı " nede burdasın " diye sordum oldukça soğuk sesimle . O da cevap olarak " ben Alcan oradaki babanı vuran mafyaların düşman tarafındaki " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya babamın varisi
Teen Fictionbir kızın babasının ölmesi sonucu annesi başka biriyle evlenir ama bilmedikleri bir şey vardır. Bu yeni baba bir mafyadır ve bu mafyanın Simay 2 yaş büyük bir de oğlu vardır ve bu mafya varisini 2 evladı arasından seçmek için bir yarışma düzenler...