Vítejte u mých naprosto geniálních soutěží!
Jak to bude probíhat?
1. Zadání zveřejním vždy v pondělí a odevzdávat můžete do příští soboty do půlnoci (takže na to budete mít třináct dní). Kdyby někdo potřeboval víc času, samozřejmě mu termín odevzdání prodloužím.
2. Výtvory dávejte do svých přihláškových knih (nebo knih výtvorů do soutěží, nevím, jak to máte) a označte mě v té kapitole, nejlíp vždycky znovu, ale hned po prvním zadání si Vaše knihy dám do knihovny, tak snad by mi ničí výtvory neměly uniknout.
3. Jak už jsem psala v oznámení, vždycky zadám čtyři soutěžní kategorie: kreslení (popř. malování), grafiku (covery nebo koláže), focení (někdy i s aranžováním různých předmětů) a psaní (krátké povídky, básně). Můžete si jich klidně vzít víc, ale abyste na to pak nepotřebovali měsíc, jo? Každé dva týdny můžete plnit jinou kategorii podle toho, jak se Vám bude chtít nebo líbit zadání.
4. Hlasovat budete Vy (a já taky, samozřejmě, muhehe!), klidně můžete i pro více děl. V každé kategorii bude hlasování probíhat jednotlivě. Mělo by probíhat přes neděli, ale nevím, jak to budu stíhat.
5. Odměny nebudou vždy, jen když mě něco napadne, ale budou.
Pravidla:
1. Nepodvádějte a používejte jen svá díla (i když pochybuju, že by na to někdo z Vás jen pomyslel)2. Buďte slušní (taky pochybuju, že by tohle pravidlo někdo porušil), ale zároveň se nebojte někomu dílo zkritizovat, protože mu tím i můžete pomoct. Já Vaše díla samozřejmě budu kritizovat taky 😁 (půlka z Vás právě odešla).
3. Buďte kreativní. To, že Vám dám celkem konkrétní zadání, neznamená, že ho musíte doslova splnit (ale ať je tam aspoň nějaký základ), přece nejsme ve škole.
4. Když se Vám nějaké zadání nebude líbit, bude Vám připadat nudné, prosím, řekněte mi to. Je hloupost, abyste dělali něco, co Vás nebaví, a tak se pokusím příště zadat něco, co by Vás zaujalo více.
Ehm... Toť vše. Pár věcí asi ještě dodám v prvním zadání... Kdybyste měli nějaké dotazy, zeptejte se. 😘
PS: Ten odfláklej cover je pouze prozatímní, ale furt je lepší, než co by mi tam nadělal náš drahoušek Watt.