Medya KDLSJDLSKSL peter a elbise giydirmeye gidiom...
40 yıl sonra bölüm atan bir adet yazarınız Ndlsjsldjls inş beğenirsiniz bölümüğ tabi bir önceki bölüm baya bi sapık olmuş olabilir ama pişmanmıyım eh djsndıslıs neyse bölüme diwamm ^^
ELEANOR UN ANLATIMI;
Happy bizi okula bıraktığında ben girmeye korkuodum... Heyecandan mı korkudan mı bilmem ama oldupum yerde duruyorsum zaten leo da ilk başlarda beni girmeye zorlamıştı ama beni alamayınca *amağğnn bananeğğ tavırlarıyla* ordan gitmişti... Bende Bi 15 dakikanın sonunda okula giricektim fakat koştura koştura koşan (nası bi kelime aq bu) bir erkek çocuğu bana çarpana kadar, tabi kahverengi saçlı çocuk da da ne güç varmış anan yani bi çarpıştık uçtum resmen...
Kahverengi saçlı çocuk:
*Ş-şey üzgünüm çok acelem vard- dur seni kaldirim* der ve seni yersen kaldırır ardından sen ona tam teşekkür edecekken o ordan uzaklaşır.Çok takmazsın çünkü acelem var demişti tabi biraz ne oldu amk hallerindeydin ama yinede hemen kendine gelip okula girdin...
Yanıma bir kız gelip:
*Hey sen Türk kız olmalısın*Türk kız? Ha doğru gerizeklı ben tabikide script i me Türkiye den geldim yazmıştım...
*A evet ben o yum bu arada adım Eleanor emma*
Sarı saçlı kız:
*Tanıştığıma memnun oldum el bende gwen... Gwen stacy*Kız çok tatlıydı... İçimde bir his vardı bu kızla iyi anlaşıcaktık...
Zil sesini duymamla irkilmiştim çünkü o sırada kendi hayallerimde boğuşuyodum...
Gwen:
*El dersin ne aynı ise birlikte gidelim mi?**Im... Bi bakiyim........ A şey kimya seninki?*
Gwen:
*Benimki tarih ama aynı yere doğru gidiyoruz yinede birlikte gidebiliriz**Olur* kısa küçük bir tebessüm le birlikte dedim... Ve birlikte sınıfılarımıza doğru gidiyorduk.
Sınıfımın önüne geldiğimde çoktsn dersin başlamış olduğunu gördüm kimya hoca sının konışmasıyla gıcık olmuştum... Agh benim gerçek hayattaki hıcalarım bile bu hoca dan kat kat daha iyi... Dur ben bayadır kapının önünde oyalanıyorum içeriye girmeliyim...
Yazardan:
Eleanor kapıyı tıktık layıp içeriden "come in (içeriye gel)" demesiyle script e ingilizceden falan anlıyabilitorum yazdığına bin kere şükretmişti ve çok durmadan içeriye girdi fakat içeriye girmesiyle onu gördü...
Kahverengi saçlı beyazımsı (beyaz tenli fakat orda füneş gölge anladınız o yüzden öle yazdım) rengi olan tatlış yüzlü kahverengi gözlü çocuğu gördü ve içinden " vay anasını taş mübarek... Analar neler doğruyor tamam filmlerde falan görüyordum ama geeçekte ekrendan görüğünden kat kat bin kere daha iyi sanki 999999999999999999♾️p izliyordu..
ağağağğağa bölümğ nassı buldunuzz???
Divam edemmiğğ???
403 kelimeğğ wow bu sefer biraz kısa oldu glb
Eper beğendiyseniz küçük bir yıldız çok görmezsiniz değilmi?
Niyseğğğğ kendinizeğ ii bakın gardaşlarımm
Bye💖🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifting marvel
Fanfictionküfür, argo tüm haklar peter ın çikolatalı sütünde saklıdır.