Chapter 3- de "lunch"

117 5 8
                                    

Waarschuwing het kan een beetje erg romantisch worden.

Jesse en Geert zaten samen hun lunch te eten, totdat Geert er genoeg van heeft. "Jesse wil je het met me doen?"
Jesse stikt in zijn sla.
"Oh excuseer eet eerst je sal-" voordat Geert zijn zin af kon maken duwde Jesse zijn lippen stevig op die van Geert.
"Ja natuurlijk."
Geert was een beetje flabbergasted, hij wist dat hij Jesse veel zag staren maar dat de gevoelens wederzijds waren.

Jesse en Geert waren lekker de liefde aan het bedrijven totdat...

"MARK WAT DOE JIJ HIER." Schreeuwde Geert in volle verbazing.
Rutte zou wensen dat hij dit nooit gezien had. "E-excuseer heren, maar wat doen jullie hier in mijn torentje." Zei Mark tegen de twee halfnaakte meneren.
Jesse was bezig met zijn broek weer op te trekken, Geert maakte het laatste knoopje van zijn overhemd dicht.
"Rutte u zag vast wel wat we hier aan het doen waren, we kwamen naar uw torentje 1) privacy 2) we moeten u niet."

Rutte was verbaasd, wie mag nu niet de minister president, maar goed. "Heren ik verzoek u vriendelijk te vertrekken."
"Of anders" plaagde Jesse hem.

"Meneer Klaver, ik ben niet in de stemming om mee te gaan in uw spelletjes als uw hersenen overlopen met de hormonen."
"Dat is nu jammer." Zei Geert Wilders vrolijk.
De twee liepen langzaam naar Rutte, Rutte voelde zich bang maar toch voelde hij een beetje lust, deze twee mannen hebben wel wat dacht hij.

En Rutte gaf toe.

De drie hadden nog een fijne nacht samen.

SORRY.

Politiek is meer dan liefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu