Phantom Blood 1.4

57 9 0
                                    

Mikor Jojo éppen kelt volna fel, Erina elcsúszott a saját gecijében, amit még akkor élvezett oda, amikor Jojo aludt.
Szerencséjére, Jojo a törött karjával elkapta, de ettől még vizesebb lett, ezért még így is elesett, és beütötte a fejét.

E közben Jojo azon gondolkozott, hogy mégis miért tette ki a karját.
Miért nem hagytam elesni ezt a deszkát?
Szerezhettem volna egy jó seggű csajt, + el is van törve a karom, most meg rohadtúl fáj emiatt. - gondolta.

De sajnos nem fizettek eleget a UPC-nek szóval ezt az estét kihagyjuk.

Másnap, elmentek sétálni egy rétes helyre.
Éppen sétálnak, amikor Jojo felfigyel egy emberre. Egy fehér inget, illetve nadrágot hordott, egy fekete-fehér kockás kalappal megspékelve.
Éppen egy szendvicset evett egy kerítésen ülve. Jojoék elhaladtak mellette, de akkor hirtelen előttük űlt ugyan azon a kerítésen.

Jojo ijedtében annyira felriadt, hogy ki kiáltotta:
EZ A LAPOS SEGGŰ HIBÁLYA, AZ A ROHADT DESZKA MEGÁTKOZOTT. - ordította.

Ezt követve, a fehérruhás Jojo gyomrába ütött amitől Jojo törött keze meggyógyult.
Erina és Jojo egymásra néztek, majd a fehérruhás bemutatkozott:

Will A. Zeppeli vagyok! Most pedig gyere velem, mert én tudom hogyan tudod legyőzni Dio-t.

DIO-T? HONNAN TUDSZ RÓLA? - ijedten kérdezte Jojo.

Helikopterrel közvetítették az egészet bazdmeg, csak mindeki telibe szar. - mondta. - mondta zeppeli.

TO BE CONTINUED======>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JJBA paródiaWhere stories live. Discover now