y/n yani your name (senin adın) demek y/ln your last name (senin soy adın) demek hadi aşkolarım
-selam ben y/n ben liseye başlayana kadar normal bi çocuktum. Babam aşçı annem ise tekstil fabrikasında çalışıyor. Eve iki tane asgari ücret girdiği için rahatız bide 6. sınıftan beri burs alıyorum. İki kardeşiz benim ile birlikte bir ablam daha var ama o Konya'da üniversite okuyor. Bazen onun yaşamına sahip olmak istiyorum 3 arkadaş aynı evde kalıyolar. Arada benden para dileniyor bende bi gerizekalı olduğum için veriyorum.
Neyse benim kariyerimin başlangıç anına. Ben çocukluktan beri oyuncu olmak istiyorum bunu istememin büyük bir katkısı da 7. sınıftan beri bulduğu her fırsatta benim çok yetenekli olduğumu söyleyen fen öğretmenimde ( gerçekten benimde böyle bir öğretmenim var). Liseye ilk başladığımda okulda tiyatro oluyordu bende şansımı deneyip şeçmelere katıldım ilk başta tabii ki (şu an hayatımın şokunu yaşıyorum 'tabiki' diye değil 'tabii ki' diye yazılıyormuş) hep 10 veya 11. sınıflardan seçiyolardı ama bir gün yedekte olan 9. sınıflara işleri düşünce beni seçmişlerdi. İlk defa tiyatro yapmama rağmen öğretmenler ve diğer benden büyük öğrenciler yetenekli olduğumu söylüyolardı.
o günden sonra okul tiyatrosunda vazgeçilmez olmuştum. Yine ben ve arkadaşlarım için normal bir tiyatro yapacağımız için sakindik ama öğretmenlerde bi tuhaflık vardı. Fazla gergindiler ve sabahtan beri aralarında konuşup bana bakıyorlardı. maya çaBu durum beni gersede sakin kallıştım. Çünki sahnede biraz fazla düşmem gerekti inşallah Fırat Albayram gibi düşüp fıtık olmam (eğer aranızda can varsa hello napıyosunuz). Diğer oyuncular sahneye çıktı bende perdede açılan boşluktan sehircilere baktığım da aslımda canımız müdiremizz! Sinem hanımın her zaman yayılarak oturduğu yerinde başkası vardı. Ve müdiremiz Sinem hanım resmen adama yavşıyordu. Gerçektende bu kadın 35inden sonra bozdu. En sonunda benim sahnem çıktı ben sahneyi güzel şekilde oynarken Sinem hanım yanındaki adama beni gösteriyordu
(Aklima nedesiz bir sekilde Aleyna Tilki'nin 'PaRmAkLa GöStErİyOlAr' lafı geldi). Oyun bitti selam verdik, sahneden çıktık, seyirciler dağıldı derken o adam ve Sinem karısı yanıma geldi.(A) o adam çünkü adını bilmiyoruz
(S) Sinem-Merhaba ben Mehmet Taşpınar(A).
-Merhaba bende y/n.
-y/ncim Mehmet bey yapımcı senin oyunculuğa ve tiyatroya olan yeteneğinde oğretmenlerin bahsedince beni kırmamak için buraya senin ike tanışmaya geldi (S)
-Evet ve açıkçası yeteneğinden çok etkilendim eğer senin içinde uygunsa **ajansı ile çalışmanı istiyoruz(M)
(M) Mehmet Taşpınar)
-Ben çok isterim ama ilk aileme danışmam gerek
-tamam o zaman bu benim kartım istedigin zaman arayıp kararını söyleyebilorsin ama benim tavsiyen bu taklifi kaçımaman yönünde zira böyle bir yetenek ziyan olmamalı(M).
Akşam yemekte ailem ile konuşma kararı aldım kabul ediceklerini biliyorum çünkü 7. Sınıftan beri oyuncu olmak istedigimi söylüyorum o yüzden böyke bir teklifi ne zamandır beklediğimi biliyorlar.
Okuldan eve geldim kedimin mamasını ve suyunu koydum ve televizyonu açtım evde kimse olmadığı için rahattım bi yarim saat falan cünkü babam 05.30 da evde oluyor. Bu gün tiyatro olduğu için eve geç gelmiştim azcık oturduktan sonra zil çaldı kapıyı açtım kimse yoktu yada biri benim oýle sanmamı istiyordu. Hemen merdivene baktım duvara yapışmış kankamı gördüm mal ayzekim benim (ayzek ezik demek bu kitapta bolca kuzenim ve aynı zamanda kankam olanlan gudubet suratlı ile uydurduğumuz kelimeler olucak) onu içeri aldığımda hemen salona gidip kedim Ceku'yu kucağına aldı nankör kedi dedikleri bu olsa gerek bazen bu ikisini kıskanmıyor değilim...
Akşam oldu babam geldi ve canı ciğeri olam mutfağına girdi. Anında sanki tüm gün yemek yapmamış gibi yemek yapmaya koyuldu. Ben mutlu mesut salonda Mırmır ile oynarken o ses duyuldu
-Y/N (buýuk harfli yerlerde bağırıyorlar) (B) (baban yani).
-NEE
-EFENDİM
-BUBA
-hepsinin huyu aynı bikerede ne diyince cevap verin.Bi hışımla mutfağa gittim
-Efendim babacım
-y/n şu bulaşık makinasını boşalat annen erken gelcek sofrarı kur (B)
-Tamam emir büyük yerden
İstesemde bu gün onlara yamuk yapamazdım akşam kopartmam gereken bir izin vardı
Bulaşık makinesini boşaltıp sofrayı kurdum saat 6 gibi annem geldi anında montunu bana kakalayıp sofraya oturdu bazsn bu evde sadece hizmet için yaşadığımı düşünüyorum....
-Anne baba size bir şey sorucam
-Tabi kızım dinliyoruz(A) (anan diyo anlayın gari ya)
- bu gün okulda gösteri yaptık
-evet(B)
Sonra benizim Sinem karısı yanında bi adam getirdı
-Y/N yaşlı başlı kadin hiç Sinem karısı mi denir hsjshsjhsjzhJhjaha(a)
Evet annemde bende o kariyı sevmiyoruz. Bu arada Sinem 35 yaşında
(Aranızda Sinem varsa alinmayın ha değıstirin karinın ismini kafanızda)-yani doğru söylüyorsun anne
Neyse sadede gel(B)
-işte yanında getirdiği adam **ajansında yapımciymış benim bu mükemmeliğimden etkilenmiş ve benim çalışmak istemişler
-Sende bizden izin istiyosun öyle mi? (A)
-Evet:/
-tamam kabul et hem biz sana 7.sınıftan beri karşına firsat çıkarsa değerlendir demiyomuyuz (B)
-NEE teşekkur ederim babacım...
Yemek yedi sofrayı topladık diyemem çünkü ben topladım şimdide çay demliyorum. Ha bu arada o adamı aradım kabul ettiğimim için teşekkür etti yarım hafta sonu olduğu için ajansa gidip 2 yıllık bi sözleşme imzalıcam. Bana mail olarak attı ama ben bunlarda çok anlama. Bu yüzden ablam ile aynı evde kalan avukat Zeynep ablaya attım. İnceleyince bana geri dönecekmiş.
Anamlar çaylarını içtiler ben ise ünlü triplarine girio artık şu 7 aylık hamile gibi görüken göbeğimin gitmesinden kararlıydım onlar çay içerken ben spor yapıyordum diyete giremezdim çünkü geçen yaz kuzenim anoreksiya (bilmeyenler için bu yeme bozukluğuna sahip insanlar kusarak kilo vermeye çalışıyolar) hastalığına kapıldi ve neredeyse ölüyordu (bu da gercek bu arada) bu yüzden ailem diyet konusunda bir az katı.
Zeynep abla cevap verdi kabul etmemde herhanfi bir sorun yokmuş.
Ertesi gün oldu ve biz sabah babam ile birlikte ajansa gittik sözeleşmey imzaladık ve anında küçük bir işteklifi geldi bile bir dizide arka bir rolde oynicaktım...
LÜTFEN OKUYUN!!!
Selam daha önceden bir hikaye yazmıştim ama silip bu yazma kararı aldım hemen söyliyim Louis partridge kitabi olucak en fazla iki böylüme Louis
gelir bu böylumde daha fazla sizin oyunculuğa başlama anınızı anlattım yani 2 yıl önceyi. Bir sonraki bölümde şimdiki zamana gidicez.951 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Londra/ Louis Partridge
Fanfictionyazım yanlışı olabilir kusura bakmayın Louis partridge off bi insan kitabindan ne kadat utanabilirse o kadar unatiyorum lutfen yorumlarda beni yargilamayin olum okumayin au hikayeyi sirf 1 2 kisi silme dedi diye silmiuorum ama kiyafetler falan vasa...