- Bəli dəyər..
Yaşarkən dəyərini bilmədiyimiz amma öldüyü zaman dünyanızın başınıza yıxıldığı insanlar.Bəziləri üçün bu maraqsız olacaq.Çünki onlar bunu yaşamayıblar nə olduğun bilmirlər.
- Və o an..
Həmişəki kimi normal bir gün idi mənim üçün.Məktəbdən çıxdım.Evə gəldim.Heç kim yox idi.Harda olduqların soruşdum:
- Xəstə yanındayıq
Deyə cavab gəldi.Anamın səsi pis idi.Sanki ağlamışdı.Nəsə olduğun anladım.Amma heç kim nə olduğun demirdi.Nəysə..
Vaxt boş keçirdi sükut dolmuşdu içimizə.Nə olduğunu örgənməyə çalışırdım.Artıq hava qaralmışdı amma hələdə heç kimdən səs-səmir çıxmırdı.Dərs oxuyurduq.Qapı döyüldü. Tanış biri içəri daxil oldu.Dünyada ən çox dəyər verdiyim birinin və bu sükutun ona görə olduğunu, onun öldüyünü dediyi o ann. Yerimdə heykəl kimi qaldım, onun gözlərinin içinə baxdım.O doğrumu deyir, yoxsa bu bir zarafatdırmı.Amma yox.Gözlərim yaşardı və o gün həyat mənim üçün bitti.Artıq həmin günün üstündən 3 ay keçib amma hələdə o hər gün yadıma düşür, gözlərim yaşarır.Deyirləre mahnıya qulaq asdığın zaman ilk ağlına gələn, gözlərini yaşardan insandır həyatının mənası.Mənim həyatımın mənası o idi oda artıq yaşamır.
-Vicdan..
Kaş yaşasaydı hər gün yanında olar 1 defiyini 2 etməzdim dediyin.Kaş o vaxt bunu ederdim dediyin..