Ela je nasmejana, vesela i srećna. Grlila me je od sreće i vikala kako me voli. Dovesti je na farmu bilo je pravo iznenađenje za nju. Opustili smo se u prirodi i prvi put sam toliko bio opušten.
„ Kupio si mi konja?", uzviknula je i stavila ruku preko usta.
„ Jesam", govorim joj i zagrlim je.
„ Casey", vikne srećno i ljubi me po grudima. Odemo do belog konja i ona odmah krene da ga mazi. „ Tako je lep", poljubi ga.
„ Zove se Aras", govorim joj i posmatram je kako mazi i priča s konjem.
„ Želiš li jahati?"
„ Ne znam", pomognem joj da se popne, pa je slikam njenim telefonom, više puta i onda sednem iza nje i zajedno jašemo konja.
„ Želim ponovo da dođemo ovde", izrekne sretno i umrsi naše prste.
„ Hoćemo", nasmešim joj se.
„ Kada se vratimo želim da sve bude ovako lepo. Nikad nisam bila sretnija", lice joj se ožari predivnom osmehom koji ne skida od kada smo došli ovde.
„ Stani,ovde.Casey hajde da kupimo bicikli", napravio sam namrgođenu facu.
„Šta će nam to?Možemo nastaviti peške"
„Hajde.Šta fali?Došli smo ovde da se zabavljamo.Malo ćemo se provozati a i zabavljati, krenula ka biciklima .
„ Ja ne bih"
„Zašto ? Da li se plašiš da će biti manje harizmatičan, ako se popneš na bicikli?" upitala me je sa osmehom .
„ Ne ako se popnem,nego ako padnem", i onda postajem svestan onoga što sam izgovorio.
„ Šta si rekao?",vrisnula je .
„Dođi", uhvatio sam je za ruku. „Ne trebamo bicikl"
„Trenutak.Ne znaš da voziš bicikl?Ne znaš!" smejala se"
„Znam ali nisam dobar u tome"
„Dobar ? Casey pa to je bicikli.Nisi vozio bicikl kad si bio mali?"
„ Baba me je jednom pustila i pao sam i od tad više nikad nisam pokušavao"
„ Jadan moj dečko. Okrila sam tvoju traumu" naslonila je ruke na moja prss . „Nikad nisi vozio bicikl.Šta si radio dok su braća vozila ? Jel ' si ih gledao sa strane i plakao ?"
„Nije me zanimalo!", nikada nisam ni pokušavao.
„ Vozićemo bicikl"
„ Dobro ajde"
„ Žuti hoću . '- platio sam, zatim smo uzeli bicikle i krenuli voziti .Teško sam se popeo i uopšte mi se nije sviđalo ovo .
„ Izvoli prvi ljubavi"
Vozio sam ne sigurno , malo levo malo desno , osećaj mi se nije sviđao .Dok je Ela brzo vozila i uživala. Nakraju sam poludeo i sišao sa bicikla,gurao sam i trčao.Na kraju su otišli u kućicu,vikendicu koju je pripremio za nas.
„Da li ti se dopada ovde?", upitam je i nasmešim joj se.
„ Oduševljena sam. Zašto baš ovde?", skine štikle i odmah primim njena stopala u ruke i masiram joj.
„ Zato što je ovo pravo mesto za nas", duboko uzdahne kada pređem rukom po listu.
„Hoćemo li uvek imati ovako lepe uspomene?"
„Hoćemo!Puno uspomena!Uvek ćemo imati lepe trenutke!", nasmeši se i nasloni glavu na jastuk.
„ Ako ti kažem da mi se mnogo spava, nećeš se ljutiti?", upita tiho i nasmeši se „ Oči mi sklapaju, danas smo celi dan zabavljali i malo me bolu nogu od štikla"
YOU ARE READING
Gospodin Sponzor 🔚✅
Romance„ Svako igra neku igru. I uvek ima onaj koji je tu igru započeo. Tako si i ti draga moja. Samo pazi da u vlastitoj igri ne budeš pobeđena." „ Prepusti se u ovoj igri strasti i želje...pusti da te obuzme vatra ljubavi." „ Dok gledam u sebe,vidim delo...