"Arabasını mı koymuş profile?"
Jimin ayağa kalkıp elindeki bira şişesini kenara bıraktı. Etrafı bok götürüyordu. Her tarafta cips poşetleri ve bira şişeleri vardı. Yoongi yataktaki cips poşetini ayağıyla iteledi.
"Araba güzelmiş, bir tur attırır.."
"Sağa mı kaydırdın?"
"Parasını yiyecek birilerini arıyoruz."
Jungkook odaya girdi.
"Kimmiş o?"
"Tinder'da geziyor yine. Kafayı adamlarla yedi."
Jungkook, Yoongi'nin elinden telefonu kapıp kurcalamaya başladı. Tam o sırada telefona gelen bildirimle hepsi telefonun başına toplandı.
"It's a Match!"
"Kimle eşleşti?"
"Jung Hoseok diye bir adam."
Yoongi olduğu yerde doğruldu.
"Hassiktir! Zengin olan."
Telefonu eline alıp bir mesaj yazdı.
"Buluşur muyuz?"
"Size bağlı, neredesiniz?"
"Itaewon."
Jimin bu mesaj karşısında kahkahası tutamamıştı.
"Mk salağı yemin ediyorum gözünü para bürümüş ya"
"Ne var oğlum biraz alem yapıcaz şurda."
Yoongi gelen mesajla biraz daha heyecanlandı.
"Seni evinden alayım,
bana konum at.""Fıskiyelerin olduğu
yerde beklerim""Yarım saat sonra
Orada olurum."Yoongi ayağa kalkıp karışıklığın içinden sıyrılarak banyoya gitti. Hızlı bir duş ve tıraşın ardından saçlarını bile kurutmadan evden çıktı. Üstünde beyaz ince bir tişört, kot ceket, yırtık bir kot ve hiç çıkarmadığı kurşun kolyesi vardı. Koşa koşa otobüse yetişti. Otobüsün içindeki liseli kızlar ona bakıp gülüştüler. Tabii ki Yoongi rahat durmayacaktı. Onların yanına yaklaştı.
"Hangi lise"
Kızlardan biri saçını kulağının arkasına attı.
"Seoul Ulusal Lisesi"
"Ben de ordan mezun oldum."
Yalan. Kocaman bir yalandı. Daegu'da sıradan bir liseden mezun olmuştu.
"Kendi şirketim var."
Yalan. Tamamen işsizdi.
"İşinin patronu olmak zor, saçımı kurutmaya bile vaktim olmuyor."
Profesyonel bir yalancıydı. Kızlardan biri ona telefonunu uzattı. Tam o sırada otobüs çoktan Itaewon'a gelmişti bile.
"Kusura bakmayın kızlar, burda beni bekleyen bir prenses var inmeliyim."
Bu hareket öldürücü vuruştu. Kızlar sadık, yakışıklı ve başarılı bir adam olduğunu sanıyordu ama o tam olarak kaçığın tekiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVER AGAIN | SOPE
Fantasy"Tamamen seninim" "Tamamen benim olmaktan başka bir seçecek sunmadım." [Dikkat! Cinsellik, şiddet ve argo içerir.]