komik ölümler

206 6 0
                                    

Katil tabutlar!

Fransa’da cenaze görevlisi olan Marc Bourjade, tabutların tepesine düşmesiyle can verdi. 1982 yılında gerçekleşen olay sonrasında Bourjade’ın ölü bedeni de üzerine düşen tabutlardan birine konarak toprağa verildi.

Kendini kuruttu

Kurutma makinasının azizliğine uğarayan Ray Washbrook makinanın içine sıkışmış pamukları temizlemek için sanayi tipi kurutma makinasının içine girdi. Yaklaşık 20 dakika 110 derece ısıda dönen zavallı adam hemen oracıkta can verdi.

Kadın pedi öldürdü!

Hampshire’da kronik horlama sorunu yaşayan Mark Gleeson, bu kronik rahatsızlığından kurtulmak için bir gece kadın pedlerini burnuna tıkadı. Gleeson uykusunda boğularak öldü.

İyilik,kötülük oldu.

Belçika’da bir hava gücü, Sudan’da yiyecek yardımı yaptığı sırada yiyecek kasalarını üç Sudanlı’nın üzerine düşürerek, 3 adamın ölmesine neden oldu. İyilik için yapılan girişim ölümle sonuçlandı.

Kartalin kurbanı oldular.

İran’da araba içindeki iki adam havada uçan kartalın azizliğine uğradı. Gagasındaki kobra yılanı bir anda düşünce olanlar oldu. Aracın içine düşen kobra tarafında ısırılan adamlar kartalın kurbanı oldu.

Gülmekten öldü!

50 yaşındaki Alex Mitchell, BBC’de yayınlanan komedi dizisine gülerken kalp krizi geçirerek öldü. ‘Gülmekten öldü’ deyiminin karşılığını tam olarak sergileyen Mitchell, ‘Goodies’ dizisinin kurbanı oldu.

Bunları biliyor musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin