ik werd op de wereld gezet

20 0 1
                                    

Ik werd op de wereld gezet als klein meisje en was een mooie baby maar al snel werd ik 1 jaar en begon wat te lopen en leerde praten toen ik ouder was daarna fietsen en al snel was ik 6 jaar toen begon de ellende mijn vader was een leuke lieve man dacht ik maar dat bleek anders te zijn toen ik op een avond op bed lag en mijn vader mijn kamer in kwam ik dacht dat hij mij weltrusten zou zeggen maar dat was niet zo hij trok het dekens van me af en deed mijn broek naar beneden ik dacht wat doet hij. Nou ik vroeg wat hij deed hij zei: niks hoor! Ik zei: oke maar hij deed mijn pyjama shirt uit en ik vroeg wat doe je hij zei: iets lekkers ik zei oke ik ging op mn rug liggen en hij deed zijn knopen van zijn broek los en deed zijn T-shirt uit hij trok zijn broek naar beneden en en deed ook zijn onderbroek naar beneden ik dacht waarom doet hij dat en ik vroeg het hij zei niks en ging gewoon verder ik werd bang en hij ging op mij liggen en begon te voelen aan mij en ook aan mijn borsten want ik was er vroeg bij. Ik vond het niet zo fijn. Ik zei dat toen zei hij ik vind dit wel leuk hij ging verder met waar hij mee bezig was mij aanranden dus ik begon te gillen maar er kwam geen geluid uit mijn keel ik zei stop papa please stop hij deed zijn piemel in mijn vagina en begon heen en weer te gaan ik begon te huilen hij hij stopte niet ik werd bang en hij deed niets ik gaf hem een klap en hij stopte en sloeg mij terug ik begon nog harder te huilen daarna heb ik mijn mama gebeld ze pakte niet op en was er een week lang niet daarna werd ik al meer misbruikt en werd ook mishandeld ik wist het niet meer toen ik 10 was,was het nog niet gestopt met misbruiken en mishandelen ik werd 11 en het was nog steeds niet over ik werd 12 en kreeg een vriendje ik vertrouwde hem in alles en paar jaar later waren we nog steeds bij elkaar maar had hem niks verteld wat mijn vader bij mij deed en ik durfde het ook niet ik was langzaam 15 geworden en mijn vader was gestopt en ik snaptte er niks van waarom hij gestopt was later bleek het te zijn dat hij mij niet meer kon comanderen omdat ik ouder werd ondertussen werd ik dikker en snapte niet waarom ik kreeg een buikje en dacht o nee! Ik koopte stiekem een zwangerschapstest en ja hoor! Ik was zwanger maar wist niet hoe ik het vertellen moest uiteindelijk besloot ik de waarheid te vertellen ik ging naar mijn vriend toe en zei: ik moet je wat vertellen hij zei oke ik zei ik ben zwanger hij zei van wie want ik had nog nooit het gedaan met hem ik zei mijn vader hij zei: wat! Ik zei: ik ben vanaf mijn zesde mishandeld en misbruikt en hij werd woedend hij zei: jou eigen vader hoe durft hij! Hij zei tegen mij je gaat mee ik zei waarheen hij zei we gaan naar de politie ik zei waarom hij zei we gaan aangifte doen en ik twijfelde geen moment maar toch was ik bang voor de gevolgen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 22, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

perfect voor de buitenwereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu