Jedno jutro si ustala iz kreveta i vidjela da je sova bila kod tvog prozora.Imala je dva pisma za Hogwarts.Brzo si otvorila prozor uzela pisma i pomilovala Betty(tako se zove vasa sova).Kad si procitala pismo skakala si od srece.Otrcala si dole do bake i deke.I uzviknula.
Elena(ja):Bako,deko dobila sam pismo za Hogwarts.
Adromeda:To je divno,a tvoj brat?
Elena(ja):Pa i on je dobio.
Teddy:Idi probudi brata da idemo kupiti stvari za skolu.
Elena(ja):Okej deko.
Otisla si do njegove sobe i udarila ga jastukom u glavu.
Elena(ja):Budi se Reguluse!
Regulus:Elena koliko sam ti puta reko da ne ulazis u moju sobu?
Elena(ja):Jedno sto puta,ali kao da cu te poslusat.Moras ustat idemo kupiti stvari za Hogwarts.Dobili smo pisma.
Regulus:To je super,a sad me pusti jos samo pet minuta.9odmah!
Regulus:Okej evo idem kad si toliko dosadna.
Jeli ste i otisli kupiti stvari za Hogwarts.Otisli ste prvo kod Olivandera da kupite stapice.
Olivander:O koga mi to ovde imamo?Mladu gospodjicu i mladog gospodina Blacka.Dugo sam cekao ovaj trenutak kada cu vas upoznat.Sigurno ste dosli po stapice.Sad cemo vam naci neke.
Tebi je dao jedan.Odmah je tebe izabrao da mu budes vlasnica.
Olivander:Ovaj stapic je pripadao vasoj majci,a sada je tvoj.
Elena(ja):Hvala gospodine Olivander.
Vidjelo ti se u ocima suze.Cim te neko podsjti na mamu i tat postanes biti tuzna.Dosao je red da Regulus dobije stapic.Morao je tri puta da isprobava stapice i na kraju je uspeo iz treceg puta.Taj stapic je pripadao Jamesu Potteru.Krenuli ste izlazit iz radnja i slucajno se sudaris sa jednom djevojcicom.Ipale su joj knjige iz ruke ti si se brzo sagela i dohvatila i vdatila joj.
Elena(ja):Izvini nisam te vidjela.
Hermione:Ma nema veze.Svakom se moze desiti.Ja sam Hermione Granger,a ti si?
Elena(ja):Drago mi je.Ja sam Elena Black.
Ona je cim sam rekla svoje prezime zinula.
Hermione:Mislis kao Sirius Black?
Elena(ja):Da on mi je otac.
Regulus:Dzabe se trudis Elena.Nece nam niko biti prijatelj zato sto smo Black.Svi se boje naseg oca.
Elena(ja):Niko te nista nije pito Reguluse?
Hermione:Ma ja bih se sprijateljila sa vama.Nije vazno ko ste ili kakav je vas otac nego je vazan vas karakter.I rado cu biti sa vama prijateljica.
Hermiona u sebi:Vau,ovaj Regulus je bas lijep.
Elena(ja):Mi moramo sad ici vidimo se u Hogwartsu.
Hermiona:Okej,cao.
Kupili ste sve stvari i vratili ste se kuci.Ti si otisla vidjeti da li je Nymphidora dosla.Usla si u njenu sobu,ali nije bila tamo.Skontala si da je na poslu.Otisla si na veceru i otisla spavat.Posto mora te rano ustat.Razmisljala si o Hogwartsu.Jedva si zaspala zato sto si bila uzbudjena.Ujutro kada si ustala otisla si na tusiranje.Inace dugo se tusiras.
Regulus:Elena pozuri!Ne zivis ti sama ovdje.
Elena(ja):Evo,evo izlazim.
Izasla si i otisla u sobu da spakujes stvari.Kada si spakovala stvari sisla si dole na doducak.Poslije dorucka ste otisli na vlak za Hogaarts.Deda je otisao stavit vase kofere u voz,a baka nas je grlila kao da se necemo vratit.Baka i deda su plakali od srece.Baka ti je krisom stavila u torbu od tvoje majke dnevnik i dnevnik porodice Black,ali ti nisi to primjetila.Usli ste u vlak i trazili sebi kabinu.Niste mogli naci pa ste usli u jednu.Tu je bila Hermiona,dva djecaka i jos jedna curica.
Elena(ja):Cao,da li mozemo sjesti?
Hermione:Da naravno!
Usli ste i sjeli.Ti si stalno gledala u djecaka sa ridjom kosom.
Harry:Cao ja sam Harry Potter.
Ron:Cao ja sam Ron.
Ginny:Ja sam Ginny.
Elena(ja):Ja sam Elena Black,a ovo je moj brat Regulus Black.
Ron:Cekaj vi ste djeca od onog ludok ubojice Siriusa Blacka?
Elena(ja):Da😭!
Istrcala si iz kabine placuci.
Regulus:Posto vidim da nisam dobrodosao ovde odoh ja.
Regulus ode.Sjeo je u kabinu pored.Tu su bili Draco,Blaise i Pansy.
Hermione:Rone stvarno znas biti idiot.Cura je osjetljiva na tu temu.Ona mozda nije kao njen otac.Sad me izvinite odoh do nje da je smirim.
Hermiona te je vidjela vani kako places.Dotrcala je do tebe i zagrlila te je.
Hermione:Ne obaziri se na Rona.On je uvjek takav.
Elena(ja):Ron je upravu.Zbog mog tate niko se nece samnom druzit.
Hermione:Druzit cu se ja sa tobom.
Elena(ja):Hvala Hermiona ti si najbolja.
Ti si dok niste stigli u Hogwarts cjelo vrijeme bila vani.Nisi htjela da se vratis u kupe.Ispred voza vas je docekao veliki covjek(Hagrid).Isli smo preko jezera.Vidjeo se Hogwarts.Dvorac je bio preljep.Da se ne moze opisat.Dosli ste do ulaza u Veliku salu i tu vas je sacekala jedna stara zena(profesorka Mcgonagal).
Ovi je prvo poglavlje.Nadam se da vam se svidja pocetak.Uskoro izlazi drugo poglavlje.
YOU ARE READING
Tajne porodice Black
FantasyTi si Elena Black.Otac ti je Sirius,ali on je zavrsio nevino u Azkabanu,a mama ti je umrla od jedne bolesti,koja se nije mogla izljecit.Imas brata Regulusa(dobio je ime po stricu).Zivi te kod bake,deke i nerodjene sestre.Ovo vam je prva godina u Hog...