Poglavlje 2

50 3 2
                                    

Minreva Mcgonagal:Dobro vece djeco!Ja sam frofesorka Minreva Mcgonagal.Svi nas cekaju u sali,ali prije toga moram vam nesto objasnit.Hogwarts ima cetiri kuce,a to su Gryffindor,Hupplepuff,
Ravenclaw i Slytherin.Kada ucenici koji se istaknu dodjeljujemo pojene kuci toj,a i mozemo ih oduzeti.I o bude na kraju godine imao najvise poene on osvaja pehar.Sada krenite zmnom.

Svi ste krnuli za profesorkom.Usli ste u Veliku salu i tu su bila cetiri stola za svaku kucu,a profesori su imali poseban sto na kraju sale.Profesorka je izvadila spisak neki i donjela jedan staromodni sesir.

Profesorka Mcgonagal:Kad Vas prozovem dodjite ovdje i sjedni te na stolicu.Elena Black!

Svi su ucutali i uplasili su se kada te je prozvala.Ti si dosla i sjela na stolicu,a profesorka ti je stavila sesir na glavu.

Sorting hat:Cerka poznatog ubce Siriusa Blacka.Ali ti vjerujes da nije on to uradio.Pametnasi,hrabra druzeljbljiva,stidljiva i osjecajna.Ta samo moze jedno znacit.Gryffindor!

Ti si otisla i sjela za sto Gryffindor.Sjela si pored Hermione.Profesorka Mcgonagal je prozvala tvog brata.

Sorting hat:Ti nisi isti kao tvoj otac i kao tvoja sestra.Ti si jako ambicionalan i pun sebe.Ovo je definitivno Slytherin!

Profesorka je prozvala jos petnaestoro ucenika i sesir im je odredio kuce.Kad je razvrstavanje zavrsilo Dumbledore je ustao i krenuo da drzi govor.

Albus Dumbledore:Dobro vece svima.Htjeo bih da pozelim svima dobrodoslicu u Hogwarts.Da vas napomenem da je svim ucenicima zabranjeno ici u Zabranjenu sumu.Ove godine imamo promjene neke.Ove godine ce te djelit sobu djecak,djevojcica.Sad ce vam profesorka Mcgonagal procitati parove i onda mozete jesti.

Profesorka Mcgonagal:
Harry i Ginny
Luna i Nevile
Regulus i Hermione
Elena i Ron
Draco i Pansy
Cho i Cedric
Lavander i Seamus
Parvati i Dean
Fred i Katie
George i Angelina
................................................................
Jeli ste i krenuli prema sobama.Ti i Ron ste djelili zajedno sobu.On je isao ispred sa Harryem i ti si bila iza njih.

Ron:Ne mogu vjerovati da djelim sa onom Blackovom sobu.Radije bih bio sa trolom u sobi nego sa njom.

Ti si to cula.Uplakana si otisla prema sobi i sudarila si se sa Ronom namjerno rame od rame.

Harry:Rone ti stvarno nisi okej.Mozda je cura normalna.Trebas joj dati priliku.

Ron:Harry ona je ista kao njen otac.Samo cekam da mi upo noci zabode noz u srce.

Hermione:Rone Harry je upravu.Trebas joj dati priliku.Mozda bas nije kao njen otac.

Ron:Dobro kad ste toliko naporni.

Svi ste se razisli.Ron je otisao i vidjeo te kako places kod prozora.Gledala si kako kisa pada i plakala si.

Ron:Hej Elena stvarno mi je zao zbog onog ranije.Meni su mama i tata rekli da se ne druzim sa onima koji su roditelji zli i koji su zavrsili u Azkabanu.

Elena:Ma nema veze.Navikla sam vec na to.Ali to me povrjedjuje kad ljudi pricaju tako.Ali nije on ni za sta kriv.

Ron:Kako nije kriv?Ubio je dvanaest neduznih ljudi.Jedino ako imas dokaz da to nije uradio.Ti ga samo branis zato sto ti je otac,a ne zelis da prihvatis cinjenicu da je on za sve kriv.Zato sto si ti tatina razmazena djevojcica.Samo se pitam kako te nije mama dobro vaspitala?

Elena:Necu dozvolit nikome da mi se tako obraca.Ako nisi znao mama mi je umrla i ne volim da pricam o njoj.Zato sto me ta prica rastuzi.

U tom trenutku ulazi Nymphidora u vasu sobu.

Nymphidora:Elena ne deri se svi vas cuju kako se svadjate.A zasto places?

Ron:Cao Tonks.Otkud ti znas Elenu?

Elena:Ona mi je nerodjena sestra.Samo sto je puno starija od mene.Seko ne placem to mi je samo nesto upalo u oko.

Nymphidora:Okej.Sad idite spavati.Sutra rano ustajete.Cao.

Ona je izasla.

Elena:Ima samo jedan krevet.Ja cu spavati na podu,a ti spavaj u krevetu.Da li ti odgovara?

Ron:Naravno da mi odgovara.Nebi bio nikad u krevetu sa ubicom.

Ti si to samo ignorisla.Uzela si jastuk i neko cebe iz odmara.U sred noci si se tresla od hladnoce.Ron se probudio i nije te mogao vise tako gledati pa te je prebacio u krevat.Ti si odmah prestala tresti se.Ujutro kad si ustala vidjela si kako je Ron pored tebe i stavio ruku na tebe.

Nadam se da vam se svidja drugo poglavlje.Morala sam staviti da Ron bude malo bezobrazan,ali kasnije ce te postati prijatelji,a na kraju mogda i nesto vise.Uskoro izlazi trece poglavlje.Pisi te mi u komentarima kakvo vam je poglavlje.Vidimo se bye.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tajne porodice BlackWhere stories live. Discover now