Ar žinai kaip susikūrė pasaulis? Negi ištikrųjų manai, kad jis atsirado tarsi iš niekur?
Ne, jis buvo sukurtas. Sukurtas katastrofos!
Prieš mūsų žmonių pasaulį gyvavo išmanieji žmonės. Pirmasis toks žmogus atsirado labai protingas ir jis pradėjo kurti technologijas, kurios galėjo jam padeti gyventi keistame džiunglių pasaulyje. Žmonių vis daugėjo, tačiau jie netobulėjo - jie tapo vis bukesni ir bukesni ir vis labiau panasejo į beždžiones. Patys pimieji žmonės, kurie dar vis nešiojo dalelę sveiko proto buvo vadinami Geraisiais, jie kūrė robotus, kurie padėjo bukiems žmonėms susidoroti su gyvenimo sunkumais. Tačiau iškilo problema robotai įgavo žmonių protus ir vis labiau norėjo valdyti žmones, todėl nusprendė sukilti. Kad šiai katastrofai užkirstų kelią Gerieji žmones susprogdino savo planetą kartu su savimi tik viena pačia bukiausią beždžionę išsiunte į kitą planetą. Jie nebenorėjo, kad įvyktų tokia pati klaida.
Kai papasakojau šią istoriją gal manysi, kad tai ir viskas! Tačiau tikrai ne! Argi nekilo klausimas iš kur atsirado pirmasis protingas žmogus toje džiunglių planetoje? Ne? Aš tau galiu papasakoti! Tik klausyk.
Tykiosios raganos, kurios mezga likimo tinklus ir lemia magijos kelius, vienąkart nusprendė, kad Joms reikia lėliu su kuriomis galetu žaisti, todėl sukurė planetą.
Planeta buvo ne kaip visos apvali, o kubo formos! Kiekviena kubo siena žymėjo vis kitą teritoriją. Dviejose iš jų gyveno klanai. Metrisonų klaną sudarė vilkolakiai, kurie garbino Saulę ir niekino Mėnulį, nes Saulė leido jiems patiems save valdyti, o Mėnulis juos versdavo vilkais kad užsimanęs. Antrasis klanas Vermitsonų, jį sudarė vampyrai. Jie mylėjo Mėnulį, o Saulės vengė, nes Mėnulis buvo jų draugas, o Saulė priversdavo juos slėptis šešeliuose. Šie du klanai užėmė dvi kubo sienas, dar dvi sienos buvo prekybvietės ir kelias tarp klanų. Dvi paskutiniosios sienos buvo labai derlinga žemė, kuri buvo tuščia.
Manoji motina, kuri buvo viena garsiausia ir galingiausia vampyrė pamilo žmogų, prekeivį, ir atsidavusi jam pastojo bei sulaužė Didįjį įstatymą. Apie tai sužinojusios Tykiosios raganos įsiuto, Jos neketino toleruoti tokio nepaklusnumo Jų sudarytiems įstatymams. Jos prakeikė žmogų degti pragaro liepsnose, o suterštą ir dar negimusį vaiką pavertė hibridu- vampyro ir vilkolakio mišiniu. Tačiau gimė dvynukai- mergaitė ir berniukas. Abu buvo neapsakomo grožio ir žavesio, tačiau jie buvo Prakeiktieji, todėl Vermitsonų klanas juos išvijo į derlingąsias žemes. Taip susikūrė Lainsų klanas. Aš buvau viena iš įkūrėjų - aš buvau Prakeiktoji.
YOU ARE READING
Prakeiktieji
RandomDažniausiai mes nenorime būti tuo kuo esame, tačiau aš su mielu noru atsikratyčiau savo likimo. Aš mieliau būčiau smiltele vandenyno dugne, dulke kalno papėdėje, pūku beribiame danguje, nei tuo kuo esu - Prakeiktąja.