WOOF woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof wooof woof woof woof woof woof woofw oof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof wof woof wooof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof. Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof....
-Woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
-woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woofw woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof wof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof, woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof wof woof woof woof woof woof woof woof.
woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof wooof woof woof woof wof woowf woof woof woof woof wof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof woof.
-woof woof woof woof ?
-Woof, woof woof woof woofd woof woof woof...
-woof...
-Woooooooooooooooooof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!