Aud vag o voce care îmi strigă numele. Îmi deschid încet ochii și văd că era Suki, menajera.
-Domnișoară Yuko, aveți multe de făcut azi! Vă rog să vă treziți.
-Anulează tot, te rog. Azi nu cred că mă pot ridica din pat.
-Ai avut o noapte lungă?
La auzul acestor cuvinte am sărit ca arsă și m-am dat cu capul de raftul cu cărți de deasupra patului.
-Desigur că nu! Cred că dacă m-ar vedea tata cu un băiat în pat, am fi amândoi morți!
-Nu sunt chiar așa de rău! se auzi o voce din spatele ușii.
Tata se apropie cu pași repezi de mine. Părând amuzat, dar și grăbit.
-Haide, schimbă-te și vino în sala mare.
-Deja? se pare că mi-a tăiat macaroana. Și mai e și sâmbăta! Cine se ridică din pat sâmbătă?!
Merg în la dulap,de unde iau pe mine o cămașă albă cu mâneci trei-sferturi, o fustă neagră, îmi pun pe mine o pereche de ștrampi până după genunchi și mă încalț cu niște pantofi negri. Mă pieptăn, îmi arânjez părul și mă spăl pe dinți
Îmi iau ochelarii și plec din cameră. Mă trezesc câ merg singură pe hol, alături doar de sunetul pașilor mei provocat de tocuri, normal urăsc tocurile, dar îi mai vin lu tata momente de ELEGANȚĂ în care nu am de ales. Deschid ușa și intru în sala mare. Acolo stătea tata de vorbă cu alt domn elegant și mai era un băiat înalt la costum cu o mască neagră la gură. Mă pun în spatele lui tata și îl bat pe umăr. Se întoarce și mă observă.
-Ea este fiica mea, Yuko.
-Încânat, eu sunt Dan,îmi întinde mâna acel bărbat.
Un moment de liniște își făcu apariția în care eram privită insistent de acel băiat.
-Yuko, el este Zack. Va fi noul tău bodyguard!sparse tata gheața.
La auzul acelor cuvinte am înghețat. Am 17 ani! Anul viitor devin adult, iar el crede că am nevoie de o dădacă. După ce tata îmi observă expresia, mă trage de mână mai departe și îmi șoptește la ureche faptul că mă va însoți peste tot, căci sunt niște probleme de afaceri. Mă întorc spre băiat cu o față calmă și predominantă.
-Dacă tot vei sta cu mine tot timpul, ar trebuii să-ți văd fața!zic eu plină de încredere.
-Cum dorești, oftă Zack.
Își scoase masca și își arânjă mânușa de piele neagră.