Druhý den odpoledne mi začal vyzvánět mobil. Volala Madison. ,, Ahoj Chloe, co děláš dneska?" zeptala se, ,, Ahooj, nic dneska nemám." odpověděla jsem.
Chvíli bylo ticho a pak Madi prohlásila ,, fajn, za hoďku se stav, uděláme si hezký večer." Na tohle už jsem jenom s radostí přikývla a hovor jsme ukončily.
Byla jsem ráda, věděla jsem, že se na ni můžu vždycky spolehnout, a že tu pro mě bude za všech okolností. Těšila jsem se na večer, určitě díky tomu aspoň na chvíli zapomenu na Logana.- o hodinu později -
Nedočkavě jsem stála před jejím domem a čekala než mi přijde otevřít. Po chvilce přišla, souhlasně jsme se pozdravily a i obejmuly. Po pár minutách už jsem seděla na pohovce.
,, Dáš si kafčo? " zeptala se Madi, i když moc dobře znala odpověď ,, Tak jasně že jo."zasmála jsem se.
,, Víš, nechci tě vidět se furt trápit, na Logana se vykašli, kdyby tě měl opravdu rád tak neodejde. Nic si mu neudělala, tak proč by to dělal? " z ničeho nic začala Madi. ,, Já ho, ale měla....nebo spíš mám pořád ráda. " sklesle jsem přivětila. ,, To já samozřejmě vím....Helee, odchod člověka, na kterém ti strašně záleželo bolí, ale pořád tu máš mě!",
,, A přiznejme si nejlepší kamarádka je vždycky víc než nějaký kluk, na to pamatuj. " zasmála se. S tímhle jsem musela jedině souhlasit, neumím si představit, že bych ji neměla. Madi byla vždycky o něco vyspělejší a chytřejší než já.
I když sama měla problémy, nezatěžovala s nimy ostatní. Skoro s každou patálií co se jí v životě přihodila si uměla poradit, na všechno měla svůj názor za kterým si hrdě stála. Mnoho lidí by řeklo, že je strašně bezcitná, ale ten kdo ji opravdu znal, věděl, že si jenom váží sama sebe a nenechá se sebou zametat. Vždy jsem si přála být jako ona.
To odpoledne strašně rychle utíkalo, až byl potom večer. Kolem 10-té hodiny se Madi zvedla a odešla do kuchyňe, přišla zpátky v ruce se šampaňským ,, Dáme? " mrkla na mě. ,, Tohle se přece neodmítá!!" odpověděla jsem s úšklebkem.
Pomohla jsem jí nachystat skleničky a otevřít láhev, samozřejmě nesmělo chybět ani udělaní si fotky na instagram.
Popíjely jsme, bavily se a po snad půl hodině mi zapípal mobil. Podívala jsem se a zjistila, že na meesenger mi přišla zpráva od nějakého Jacoba, vůbec jsem nevěděla kdo to je. ,, Koukej, napsal mi nějaký klučina." ukázala jsem profil Madi, ta si ho prohlídla, ale taky nevěděla o koho se jedná. Po chvilce zavelila ,, Nevadí, odepiš mu, třeba to bude nějaký v pohodě kluk co se chce jenom seznámit, a ty zrovna potřebuješ přijít na jiný myšlenky!!"
Normálně se s lidmi přes net neseznamuji, ale tím, že jsme měly něco vypité a Madi mě pořád přemlouvala, jsem mu přece jenom odepsala :CHAT
Jacob : Ahoj :D
Chloe : Ahoj, my se známe? :)
ČTEŠ
End of game
Любовные романыChloe je 19-letá holka, která nemá zrovna nejlehčí období. Žije jenom s matkou, protože otec se už od začátku nezajímá a navíc byl alkoholik, jenže ani s matkou se nedá říct, že by měly hezký vztah. Proto Chloe raději tráví čas se svou nejlepší kama...