Günlerden bi gün 3 kız arkadaş hep birlikte kiralık ev aramaya çıkmışlar fakat bütçelerine uygun bir ev bulamamışlar. En sonunda bir ev bulmuşlar ev iki katlıymış ev kızlara göre biraz büyükmüş ve kızlar sadece evin üst katını tutmaya karar vermişler ve en sonunda evin sahibi ile konuşmaya gitmişler evin sahibi bu kızları sevince para konusunda kızlara biraz iyiyilik yaptı. Kızlar evi çok sevmişler ve ertesi gün hemen evi temizlemeye karar vermişler Evi temizleyip ve tertemiz oturdular ezgi ilk geceden başladı bakım yapmaya göz altı maskesi falan derken geceyi öylece bitirdiler. Sabah erkenden kalktılar ve hep birlikte kahvaltı hazırladılar güzelce kahvaltı yaptılar ve daha sonra hep birlikte yemek masasını toplayıp hep birlikte dışarı evin eksiklerini almaya gittiler. Ve biraz da etrafı gezmiş oldular. Daha sonra akşama olmadan eve döndüler eve geldiklerinde evin alt katı için 3 erkek birileri gelmiş ve onlarda kızlar gibi evi çok sevmişlerdi. Erkeklerde kızlar gibi ertesi gün evi temizlemeye gelmişler evi temizleyip üst kata kızlar ile tanışmaya gitmişler .
-Merhaba nasılsınız(mert)
-iyiyiz siz nasılsınız(ezgi)
-Bizde iyiyiz biz alt kata yeni taşındık komşularımızı tanıyalım dedik bizde(Ege)
-Ya iyi yapmışsınız (Merve)
-Memnun olduk bu arada(Ömer)
Bizde çok memnun olduk(melisa)"diyip kapıyı kapattılar ve akşama ne yemek yapsak diye düşünedurdular ve herkesin aklına bir şey gelmişti herkes aklına gelen herşeyi sırayla söyleyiverdiler-pilav(melisa)
-çorba (ezgi)
-fırında patates(Merve)"diyip hepsi mutfağa girdiler.mutfakta işleri yaklaşık 2 saat sürmüstü işleri bitince akşama çayın yanına kek yapmışlardı yaptıkları kekden bir kaç dilim alt komşularına da göndermişlerdi. Akşam oldu ve hep birlikte yemek masasına oturdular. Yemek servisi bitince çay sofrası kurup balkonda keyif çağı içtiler ve bugün oldukça yorulmuştular bu gece erken yatıp sabah erkenden hep birlikte iş bakmaya gideceklerdi ❤❤Evettt ilk bölümde sonuna gelmiş bulunmaktayız en kısa zaman da 2. Bölümde yolda oda geliyor beklemede kalın keyifli okumalar ❤❤