A nevem Claudia, apummal Californiából Seattle-be költöztünk. Apum Andrew üzletember, és a munkája miatt kell elköltöznünk, nagyon szeretem ezért bárhova elmegyek vele. De mikor megérkeztünk Seattle-be apumnak elkellet mennie, egy üzleti útra. Mivel már 18 éves vagyok, ezért bátran itt mert hagyni mert tudja, hogy jól elboldogulok.
- Nos kicsim, itt volnánk. Hogy tetszik? - jegyezte meg fenn hangon
- Nem olyan mint California, az egyszer biztos. Van mit rajta felújítani. - meglepődötten és kíváncsian
- Ja igen. Jut eszembe, hogy holnap jön a gondnok. Elmond mindent amit tudni kell a házról. Sietnem kell, oda tettem a bankkártyát a konyhapultra, a többit megoldod ugye? - sietve
- Igen, persze. Mint mindig. - kicsit lehangoltan
- Rendben van. Puszi, szeretlek!
- Szia, én is szeretlek. Jó utat. - kicsit lehangolóan teszem hozzá
Na tessék egyedül maradtam ebben a nagy házban. Mikor belépsz a házba, eléd tárult egy hatalmas csarnok. A csarnok jobb oldalán, egy hatalmas lépcső van, vörös szőnyeggel lefedve. Majd mikor felnézel a mennyezetre egy gyönyörű kristály csillárt látsz amit ahogy elnézem már évek óta nem volt letakarítva. A mennyezeten még egy csodaszép festett freskót látni. Majd mikor elnézel jobbra, látod hogy a hatalmas boltív mögött található a szalon, vagy nappali ahogy neked jobban tetszik. A baloldali boltív mögött pedig az ebédlő van. Miután megnéztem a földszintet, elkezdtem felmenni a vörös szőnyeggel lefedett lépcsőn. Amikor felértem az első utam a szobámba vezetett. Mikor beléptem a szobámba és kupacon találtam az összes holmimat, egy millió és egy dobozban. Majd elkezdtem kipakolni. Először a könyveimet kezdtem el kipakolni. A krimi, a thriller és a fantasy könyveimet kitettem az ágyam fölötti polcra. Majd bepakoltam a ruhásszekrénybe, elrendeztem az íróasztalomat, és kiterítettem barnás fehér árnyalatú szőnyegemet, és megágyaztam. Kicsit elfáradtam a nagy pakolásban ezért korán lefeküdtem, hogy holnap a kedves arcomat mutassam a gondnoknak, mert fő az első benyomás.
YOU ARE READING
Szerelmem megölése
Mystery / ThrillerEgy jómódú család két tagja, egy 19 éves lányról és az apjáról szól. Akik bizonyos körülmények között Californiából Seattle-be költöznek. De a lány apjának el kell utaznia egy üzleti útra. Majd a lány másnap találkozik a 21 éves gondnokkal. De mikor...