Reggel hat óra körül felkeltem. Mikor kikeltem igen kényelmes és nagy ágyamból, és belebújtam a szürke színű rojtos mamuszomba, és felvettem élénk barna köntösömet utána lementem a lépcsőn. Majd mikor leértem a lépcsőn végig mentem egy rövid folyosón és úgy eljutottam a konyhába, ami igen befejezetlen volt. Ezért első dolgom volt, hogy kicsomagoljam a kávéfőzőt, majd odatettem a pult jobb oldalára és bedugtam a konnektorba de nem kapcsolt be. Bárhogy próbálkoztam nem sikerült beindítanom. Utána felmentem a szobámba, beágyaztam majd választottam egy outfittet. Majd a lifttel lementem a földszintre, és kimentem az utcára. Majd körülnéztem a nagy tömegben, majd a másik oldalon találtam egy kávézót. Mikor beléptem az ajtón, már akkor éreztem, hogy nem ide kellett volna jönnöm. De mikor odaértem a pulthoz és kértem elvitelre egy cappuccinot. A mellettem lévő férfi beszélgetésbe kezdett velem.
- Elnézést, hogy csak így megszólítom! Maga nem a szemközti épületben, a 6. emeleten lakik? - mélyen de kedvesen
- Ismerem magát? - meglepődötten
- Ha maga lakik a 6. emeleten emeleten, akkor én vagyok a lakásának a gondnoka a lakásának. Maga Claudia? - kicsit félénken
- Igen, bocsánat! Ha megkaptam a kávét, akkor felmehetnénk és elmondhatná mit kell tudni a lakásról. Hogy is hívják?
- Bocsánat elfelejtettem bemutatkozni. A nevem Aidan, Aidan Smith.- titokzatosan
El kell ismernem, hogy nem nézett ki rosszul de kicsit inkább olyan visszahúzódó ember. Nem mertem megkérdezni tőle, de talán 21 év körül lehetett, és hogy lehet ilyen fiatalon gondnok? Na mindegy nem igazán foglalkoztam vele hány éves. Mikor beértünk a lakásba, Aidan azt mondta, hogy a kandalló feletti kép az előttünk itt élő házaspárt ábrázolja. Mikor megkérdeztem, rejtélyesen titokzatoskodott, de egy-két perc után azt mondta, hogy a férj öngyilkos lett a feleség meg követte őt a halálba. Nem nagyon akartam erről faggatni mert láttam, hogy ez az eset rosszul érintette. Ezért úgy gondoltam, hogy megöleltem, kicsit hosszabban mint reméltem de olyan jó illata volt. Ebben a pillanatban, mikor még ölelem Aidant jön felfelé a lift, és megjött apum. Én meg Aidan izmos karjaiban voltam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmem megölése
Mistério / SuspenseEgy jómódú család két tagja, egy 19 éves lányról és az apjáról szól. Akik bizonyos körülmények között Californiából Seattle-be költöznek. De a lány apjának el kell utaznia egy üzleti útra. Majd a lány másnap találkozik a 21 éves gondnokkal. De mikor...