Takže...nenávidím! Dobre tak takto...koľko je vás zadaných a koľký z vás sa môžu so svojou polovičkou stretávať len raz do týždňa? Prečo to rodičia zakazujú? Tak chcú aby sme boli šťastný alebo to nechcú? Lebo ja som šťastná len keď som s ním...lenže ja s ním môžem byť len raz za týždeň!! A to že len kvôli skole...pff tak to dovolte že kvôli škole..to je z prepáčením pičovina lebo viem že nikto neovplivní školu a moje učenie...a ja od nich nechcem viac len to aby som s ním chvílku mohla byť...čistý bullshit!!! Prečo nám chcú zakazovať stretávanie sa s človekom,ktorého milujete? Ktorý je ako váš kyslík? Len za to že máte málo rokov? Že ešte nie ste dospelá? Že láska nie je vhodná pre váš vek? Bullshit!!! A že mame ovládať svoje city!! Piču!!! Oni nikdy nemilovali? Keď nemilovali tak na čo sa brali? Tu ide o tých dvoch čo k sebe cítia je jedno koľko máte rokov..aké známky máte v škole a o iné...tu ide o vás dvoch! O dvoch milujúcich..o tú lásku medzi vami! Je jedno aké máte prekážky..je jedno čím si prejdete..hlavne že ste spolu! :) Prečo vám ludia bránia v šťastí keď hovoria,že chcú aby ste boli šťastný? Viem že toto nemá ani hlavu ani pätu ale vyliala som si city..a bola by som vďačná za každý jeden koment :) chcem vedieť aké máte VY názory :) a či by som mohla aj o niečom inom takto napísať a polemizovať :D ďakujem vám :3 s LÁSKOU Jane :)