Jk's POV:
Μπήκα μέσα στο μαγαζί με τα παιδιά, τον Jimin και το Jhope.
Ολά σκοτεινά, φως πουθενά δεν είχε, ακουγόταν μια σέξυ, αργή μουσική και όλα τα ζευγάρια κουνιοντουσαν στο ρυθμό.
Ο Jimin βρήκε κάποιον, που του πρότεινε να χορέψουν και πήγε μαζί του.
Ο Jhope κοιτούσε ενα ζευγαρι, που χόρευε παθιασμένα και τους θαύμαζε.
Εγώ μόνος, να στέκομαι με το ποτό μου σα γεροντοκόρη μέσα στη μέση του μαγαζιού.
Ξαφνικα υποδεχομαι δυο μεγάλες παλάμες πισω μου, με κρατούσαν και μου χαιδευαν αισθησιακά τη μέση, μμμ αυτή η αίσθηση σκέτη κόλαση.
Γυριζω και αντικριζω ενα αγγελικό προσωπο το οποίο με κοιτούσε με κάτι υπέροχα, λαμπερά ματια.
Μου συστήθηκε ως Kim Taehyung και με κόλλησε απότομα πανω του, ενω άρχισε να χαϊδεύει με το ενα του χερι τους γοφούς μου καθώς χορευαμε...ο χορος ηταν τόσο σέξυ.
Είχε κολλήσει όλος επανω μου και μου ψιθύριζε στο αυτί με αυτή τη βραχνή φωνη που σε κολαζει "Σε θέλω απο κάτω μου", "Θα γευεσαι τα χείλη μου ως το πρωί", "Θα φτάσεις στην κορύφωση πολλές φορες σήμερα" και αλλά πολλά. Με άναψε πολύ!! Το μονο που φανταζομουν ηταν όλα αυτά που μου έλεγε να τα κάνει πράξεις.. Μετα απο πεντε λεπτα, του ψιθυρισα "παμε, daddy", και τοτε ηταν που δεν έχασε χρονο...δεν κατάλαβα πως φτάσαμε κιόλας σπίτι του.
Με πήρε στα χέρια του κρατώντας τον κώλο μου και με τα δυο του χέρια σφιχτά, με πέταξε στο κρεβάτι, πήρε ενα πανί και μου έδεσε τα ματια.
Εφυγε για λίγο απο το δωμάτιο, μόλις γύρισε ήρθε απο πανω μου, κατάλαβα πως είχε ηδη βγάλει όλα του τα ρούχα, αρχισε να με γδυνει σιγά και αργά και κάθε ρούχο που έβγαζε εφλυφε το σημείο απο το οποίο το έβγαζε.
Είχα γίνει κατακοκκινος όμως εκείνος δεν σταματούσε, πήρε στα χέρια του κάτι και αφότου με είχε γδυσει το έβαλε μέσα μου.
Πάτησε ενα κουμπί και αρχισε να δονιζεται... Μου είχε βαλει δονητη στην τρύπα μου. Αρχισα να αναστεναζω τόσο δυνατα, δεν σταματουσε, δεν έκλεινε τον δονητη, το μονο που έκανε ηταν να δυναμώνει την ταχυτητα του.
Με είχε αναστατώσει πολύ άγρια, τον ήθελα, τον είχα αναγκη.
Πηρε στα χέρια του το μόριο μου που είχε σκληρινει αρκετά απο την ηδονή και αρχισε να παιζει μαζί του... Μου προσέφερε μεγαλη ευχαρίστηση. Το έβαλε όλο στο στόμα του χωρίς να βγάλει τον δονητη απο μέσα μου, και αύξησε ταχύτητα.
Εγώ είχα γίνει μηχανή βογγητων... Με άκουγε όλη η γειτονιά, μη σου πω και όλη η πόλη... Ανεβηκε λίγο πιο πανω αφότου τελείωσε τη δουλεια του και μου εφλυφε όλο το κορμί και πιπιλαγε τις ρογες μου.
Εβγαλε τον δονητη και με γύρισε στα τεσσερα, μπήκε μέσα μου και με ωθούσε πολύ γρήγορα και απότομα...πέσαμε απο το κρεβάτι όμως δεν σταματούσαμε, με τραβουσε απο τα μαλλιά και μου εκανε πιπιλιες σε όλο μου το λαιμό.
Σταμάτησε για ενα δευτερόλεπτο, με τράβηξε απο τα μαλλια και με δάγκωσε στο λαιμό και έπειτα γεύτηκε το αίμα μου, έβγαλε ενα επιφώνημα ευχαρίστησης και συνέχισε να με γαμαει δίνοντας μου δυνατά χαστουκια στον κώλο μου.. Μετα απο λίγη ωρα τελειωσα με μια δυνατή κραυγή και έπειτα και εκείνος πολύ βαθειά μέσα μου.
Τα ζεστά του υγρά μου έδωσαν μεγάλη ευχαρίστηση, ένιωθα πως πετάω στον ουρανό.
Ηταν το καλυτερο σεξ που εκανα στη ζωή μου και θα το ξαναεκανα σίγουρα μαζί του.