Uyarı:Devamı hala yayımlanmamış hikaye.
Not:Çeviri bölümüdür.Her şeyin nasıl başladığını bilmiyorsun, sadece zamanla gelişti. Sen ve en büyük Lightwood kardeşi, New York enstitüsündeki en iyi Gölge Avcısı olmaya çalışarak, sürekli olarak birbirinizi geçmeye çalışarak rekabete giriyordunuz. Bir oyun olarak başladı, Alec'ten önce bir Parabatai buluyorsun ve o andan itibaren ikiniz de birbirinize karşı mücadele etmeye başlıyorsunuz.
Bu rekabet, ebeveynler dahil herkesi kızdırdı ama ikinizi de durdurmadı. Kaçmak üzere olan Valentine tehdidine rağmen, daha fazla Çember üyesi toplamaya ve aşağı dünyayı durdurmaya çalışırken; ikiniz de HALA savaşacak bir şeyler bulmayı başardınız. Bir emre uymadığınız gerçeği, can sıkıcıydı.
Enstitünün Operasyon Merkezinde oturuyordun, bir bilgisayar ekranını izlerken bir masaya koydun. Elinde bir bardak buzlu çay, gözlerin arada sırada yanından geçen ve size komik bir bakış atan Gölge Avcılarına kayıyor. Sürekli rekabete rağmen, Alec'in ikinci kumandanıydın, çünkü en iyi Gölge Avcısı sen olduğun için - bunu asla kabul etmezdi, onun yerine en iyisinin kardeşi Jace olduğunu söylemeye karar verdi. Kendinin ve Alec'in eşit derecede en iyi Gölge Avcıları olduğunu asla kabul etmezdin - bu nedenle, sizi sahada değil de enstitüde gören biri için biraz sıra dışı bir durumdu.
Küçük bir rahatsızlık ortaya çıkarsa diye yedekte tutuluyordun, bu küçük rahatsızlık Clary Fairchild'dir. Jace’in son takıntısı, Alec’in en yeni şüphelisi, Valentine'nin kızı. Dürüst olmak gerekirse, senden daha çok nefret ettiği birini bulacağını düşünmemiştin ... Clary ikinizin de yanıldığını kanıtlamıştı.
"Y/N", tanıdık bir ses kulaklarına ilişti, kafanı yana kaydırdın ve Clary'in sana doğru yürüdüğünü gördün, "Bana katılıyorsun, değil mi?" Sağ avucunun içinde bir şeyi sıkıca tutarak sordu.
Bir kaşını kaldırdın, "Affedersin?" Kıkırdadınız, Jace ve Alec, ikisi de arkasında durup birbirleriyle tartışıyorlardı.
"Bu bir portal parçası ya da her neyse. Annemi görebiliyorum, ”diye açıklamaya devam etti Clary, "Alec ve Jace, Valentine ve Jocelyn'i bulmak için bunu nasıl kullanabileceklerini düşünüyor,Alec onu kilitlememiz gerektiğini düşünüyor ama bu çok önemli, değil mi? Bunu ona karşı kullanabiliriz. "
Kafanı hafifçe salladın, “Clary, hayır. Üzgünüm, ya Valentine bunu yem olarak kullanıyorsa, ya onu kullanmanı ve onu bulmanı istiyorsa; kolayca sizi dışarıya çekmek için bir tuzak olabilir. "
Sessizleşti, Clary birkaç kez göz kırpıyor ve şaşkın görünüyor, Meclis'e karşı çıkmayı ve arkadaşlarınızla onaylanmamış görevlere gitmeyi sevmiş olabilirsin, ancak bu onun yöntemlerini kabul ettiğin anlamına gelmez. Jace kafasını salladı, yana eğdi ve şaşkın bir şekilde sana baktı.
Tamam, belki, bu, Alec ile ilk defa aynı fikirde olduğunuz garip bir zamandı ama biraz aşırı tepki veriyorlardı. Clary, hayal kırıklığı içinde inledi ve nesneyi, portal parçasını bir kasada saklamak için kendi gobsmacked görünümünden çıkan Alec'e devretti. Clary hızla uzaklaşırken izledin, Jace hızla Clary'nin kuyruğuna takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⍟𝐌𝐮𝐥𝐭𝐢𝐟𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭✪
FanfictionBurç kitabindan hayal et kitabına çevrilmiştir... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° Başlangıç:16.11.2020 ✵𝐾𝑢𝑡𝑠𝑎𝑙 𝑦𝚤𝑙𝑑𝚤𝑧𝚤𝑛𝚤𝑧𝑑𝑎𝑛, 𝑘𝑢𝑡𝑠𝑎𝑙 𝑏𝑖𝑟 ℎ𝑒𝑑𝑖𝑦𝑒✵