Kezdés

86 4 2
                                    


Jajucsi: Minden olvasónak gyönyörű napot. Jelenkezek, mint műsor vezető. De hívjatok Jajucsi-nak. Mindenekelőtt csináljunk egy gyors névsorolvasást. Kezdjük mondjuk-

Naib: Most komolyan végig akarod mondani azt az 50 valahány nevet?

Jajucsi: Természetesen. Nem szeretném, hogy bárki ki maradna a mókából.

Naib: Még, hogy "móka"?

Xie Bi'an : Már megbocsájts, de észrevetted, hogy a csapat igen nagy része elment, miután közölted az itt létünk okát?

Jajucsi: MIÉRT AKAR MINDENKI EL SZOMORITANI?!?

Aesop: Nem is értem, miért maradtam eddig itt. Ha megbocsájtotok. *elindul az ajtó irányába*

Jajucsi: Te is fiam, Aesop? *a földön térdelve könnyes szemekkel próbál a távozó után nyúlni, de a fiú elment*

Emma: *leguggol a szomorkodó lányhoz és simogatja* Ne szomorkodj. Mi még itt vagyunk, és támogatunk a mókában.

Naib: Csak a magad nevében beszély. Engem megfenyegetett ez a csaj, ha elmegyek közzétesz egy képet, aminek a létezésében nem hiszek.

Jack: Mi féle képet?

Naib: *elpirul* Semmi közöd hozzá.

Helena: De ha szerinted nincs nála az a kép, akkor miért csinálod azt, amit mond?

Jajucsi: Mert jobban fél attól, hogy netán még is van ilyenem.

Naib: Te egy manipulatív boszorkány vagy. Miért csak velem tetted ezt?

Jajucsi: Ezzel garantáltam, hogy valaki folyton itt legyen velem. És azért te, mert akik önszántukból csatlakoztak volna a műsorhoz azokkal sok mindenben egyetértek. Murisabbak a dolgok, ha más véleményen vagyunk.

Emma: Ezt én is támogatom. Szerintem jó páros lesztek.

Jajucsi: Ja és azért is te, mert ha itt vagy, akkor Jack szívesen jön. Ugye?

Jack: Igen.

Naib: Még meddig kell ezt elviselnem?

Jajucsi: Még csak most kezdtük el ezt a gyönyörű műsort. Azonban egyelőre egyi elég lesz. Találkozunk legközelebb.

Naib: Félek. 

Identity V lököttségWhere stories live. Discover now