Shipping 1.

33 2 0
                                    

Jajucsi: *gonoszul vigyorog* Naib ez alkalommal porba alázlak a fantáziámmal.

Naib: Hogy mi bajod van?
Jajucsi: Gondoltam össze szedem az összes shippet az itteniekről, azonban rengeteget találtam. Így hát csak a számomra elfogatható és tűrhető párosításokat sorolom fel. Ja és hogy örüljön most csak Naib shippeket mutatom be.

Naib: Te nagyon beteg vagy. Miért csak az enyémet?

Emma: Szerintem mert te reagálsz a legérdekesebben.

Jajucsi: De nyugi csupán 6 valakivel shippellek. Növekvő sorrendbe fogom mondani. A legkevésbé támogatottól kezdem és az utolsó lesz a favorit. Készen álltok?

Naib: Van más választásom?

Jajucsi: Nincs. *vigyorog* Akkor az első Naib x Aesop.

Jack: Nem!

Naib: He?

Aesop: He? Engem miért keversz bele?

Jajucsi: Tudom egy kicsit fura, de rendkívül aranyos fanartokat láttam. Majd bele gondoltam, hogy nem néztek ki rosszul.

Joseph: *át ölelte Aesop-ot, hogy védje* Nem adom.

Aesop:*el pirul, de a maszk miatt nem látszik* Kérlek engedj el.

Jajucsi: De aranyosak. Lépjünk előre egyet Naib x Martha.

Jack: Nem!

Emma: Most jobban bele gondolva tényleg nem lennének rossz páros.

Martha: Ne gondoljatok rosszra, viszont elég jóban vágyuk. De csak barátok. Inkább tudnám tesó ként elképzelni, mint pasim ként.

Naib: Pontosan.

Jajucsi: Ettől nem vártam sokat. Akkor a kövi. Norton x Naib

Jack, Naib: NEM!

Norton: *vízzel le sprézi a lányt* Rossz Jajucsi! Nem mondj egetrengető nagy baromságot!

Jajucsi: Hékás! Hagyd abba! Nem azt állítottam, hogy szerelmesek vagytok egymásba. Csak az állítom, hogy jól néznének ki egymással és a személyiségetek is passzol egymáshoz.

Norton:*ujra vizet lő a lány arcába* Rossz Jajucsi! Ne is gondolj ilyenekre!

Jajucsi: Rendben. *le töröli az arcát* *magában* Te leszel a következő.

Jack: Én mikor jövök?

Naib: Honnan veszed, hogy pont veled shippel?

Jack: Voltak pár intő jel.

Jajucsi: Várd ki a sorod. Az első dobogós Naib x Jajucsi.

Jack: Nem. ... Várjunk csak te szerelmes vagy Naib-be?

Jajucsi: Hogyan is fogalmazzak? Nem utasítanám vissza ha szerelmet vallana. Azonban nagyon örülök, ha az első kettő közül választ valakit.

Naib: Ez most meg lepet.

Jajucsi: Azért megnyugodhatsz. Te csak a második vagy az összes mások által kitalált szerelmem között.

Naib: Ezt nem értem?

Jajucsi: Az olvasok legalább értik (legalábbis remélem). Na de folytassuk. Második helyen állnak Joseph x Naib.

Jack: Nem!

Naib, Joseph: Mi a f@sz? Neked teljesen el ment az eszed?

Jajucsi: Milyen tökéletes összhang van köztetek. *mosolyog a fiukra*

Emma: Izé... ezzel... talán... kicsit... túl lőttél a célon.

Joseph: Nem is kicsit! Hogy tudnál össze hozni ezzel a barbár barommal?

Naib: Mit mondtál grófi bohóc? Nekem se kellene egy ennyire fel híjázó köcsög. *mind kezével be mutat Joseph-nek*

Joseph: *elő viszi a kardját és meg támadja a fiút*

Naib: *ki védi a késével és vissza támad*

Jajucsi: Gyakran az ellentétek vonzák egymást. Csak képzeljétek el. Az uke egy bátor harcias zsoldos, akinek kemény a szíve. A seme meg egy kifinomult gróf, aki fényképekbe temetkezik. Fantasztikus sztori kerekedne belőle.

Naib: Nem tudom el dönteni. Téged vagy a fénykép buzit öljem meg először?

Joseph: Én is hasonlón gondolkodók.

Jajucsi: Ne már. De csak akkor támogatnám 100%-ban ezt a shippet, ha Aesop és Jack nem lenne.

Naib: Mi?

Jajucsi: Dob pergést. Az első akivel össze hoznám Naib-et... és a legeslegkedvencebb shippem Jack x Naib.

Jack: Igen!

Naib: Nem!

Emma: Na, erre számítottam. A tökéletes páros. Mikor lesz az esküvő? Már kész a koszorús lány ruhám.

Jajucsi: Nekem meg az esketői engedélyem. Azonban nem csak ti élhettek vele. *vigyorogva Joseph-ék fellé pillantott*

Naib: NEM LESZ SEMMILYEN ESKÜVŐ! Soha többé nem szólok hozzátok. *el rohan*

Jack: Drágám kérlek várj meg. *utána megy megnyugtatni*

Jajucsi: Ez jobban ment mint gondoltam. Sérülés nélkül megúsztam.

Joseph: De csak egy hajszálon múlott.

Jajucsi: Az igaz. Akkor meg volnánk. Lehet írni hogy még kinek a shippeire vagytok kíváncsiak. Vagy esetleg nektek milyen listátok van.

Identity V lököttségWhere stories live. Discover now