სანამ გამაკრიტიკებდეთ რომ ეს ფანფიქი სხვას უდევს მანამდე აგიხსნით...
3-4 წლის უკან დავწერე ფბზე ეს ფანფიკი და ჩემმს კლასელს ედო ვათპადზე შეცვლილი პერსონაჟებით. ფბ დამირეპორტეს მალევე და ძან გამიხარდა რო აქ ინახებოდა. მართალია რედაქტირება ჭირდებოდა მაგრამმაინც გადმოვიტანე,დავარედაქტირე და ორიგინალი პერსონაჟებით დავდებ. <3
***
-არა არავითარ შემთხვევაში! ამ ქორწინების წინააღმდეგი ვარ!- ბიჭმა მაგიდას მუშტი დაარტყა და ხმაურიანად წამოდგა ფეხზე.
-ჯონგუკ ძვირფასო ეს ყველაფერი უკვე გადაწყვეტილია.შენ და ჯიუნი იქორწინებთ. ეს ჩვენთისაც და მათთვისაც სარგებლიანი გარიგებაა.- სრულებით მშვიდად წარმოთქვა მამამისმა და ღვინო მოსვა.
- გარიგება? სერილზულად? ჩვენ თქვენთვის უბრალო სათამაშოები ვართ რომელსაც თქვენს ჭკუაზე ატრიალებთ? მამა ის ბავშვია მხოლოდ 17 წლისაა. თან იცი ძალიან კარგად იცი რომ მე სხვა მიყვაარს. თანაც ის ორსულადაა.- ბიჭი ყველანაირად ცდილობდა ამ ქორწინების ჩაშლას. ეგონა ამის თქმის შემდეგ აიუს მშობლები მაინც იქნებოდნენ წინააღმდეგნი. თუმცა როცა მათ ღიმილიან სახეს თვალი მოკრა გაოცებისგან პირი დააღო.
-ვისზე საუბრობ? ძუკნა ლისაზე?-ეშმაკური ღიმილით კითხა დედამისმა.
-მასზე ასე ნუ საუბრობ!მე ის მიყვარს!– დაიღრიალა ბიჭმა.
-ყმაწვილო კულტურულად მოიქეცი და ხმადაბლა ისაუბრე.ამ სახლში მუდამ სიმშვიდეა.- ღიმილით ამბობს ჯიუნის მამა. ჯონ ჯონგუკი: 23 წლის. ცნობილი ბიზნესმენის უმცროსი შვილი. სიმპატიური,მაღალი,შავი თვალებით.იმდენად საშიშია რომ მას თვალებშიც ვერ უყურებენ თუმცა სინამდვილეში ის მამამისის ლაქიაა. არ შეუძლია მის სიტყვას გადაუხვიოს. შეეწინააღმდეგება,იყვირებს,იჩხუბებს აყალმაყალს ატეხავს თუმცა ბოლოს მაინც უწევს ბატონი ჯონის ბრძანების ასრულება და ზუსტად ასე მოუწია ჯიუნზე დაქორწინება. მასზე 6 წლით იმცროს გოგონაზე რომელსაც არც კი იცნობს.უბრალოდ იცის მამამისისთვის შესაძლო კონკურენტის ერთ-ერთი ქალიშვილია. ზუსტად მათი ქორწინება იქნება გარიგება იმისა რომ მათი კომპანიები არ გახდნენ კონკურენტები,არამედ გაერთიანდნენ. ქორწინება შედგა. ორი ახალგაზრდა დაქორწინდა. ჯიმინს კი დიდი ძალისხმევა დასჭირდა იმისთვის რომ მისი შეყვარებული არ დაშორებოდა. ჯიუნი, რატომ არ მოიმოქმედა არაფერი? იმიტომ რომ ის მხოლოდ 17 წლისაა.ვერანაირად ვერ შეძლებდა მამამისზე წინააღმდეგობის გაწევას ამიტომ დუმილი ამჯობინა. არიცოდა თუ წინ რამხელა ტკივილი ელოდა. მას რომ სცოდნოდა თუ წინ რა ელოდაა აუცილებლად სიკვდილს ამჯობინებდა. მაგრამ მაიმც საიდან უნდა სცოდნოდა მას რომ ჯონგუკი სადღაც სოფელში უზარმაზარ აგურის სახლში გამოკეტავდა და შურისძიების მიზნიტ მთვრალი მასზე იძალადებდა.
YOU ARE READING
ადამიანები ადრე თუ გვიან იცვლებიან(სრულად)
Fanfiction17 წლის გოგონას ძალიტ ათხოვებენ ჯონ ჯონგუკზე.