pohled Kate:
dneska jsem se probudila asi okolo 3:30 ráno vůbec jsem nemohla spát, tížil mě takový divný pocit z mého snu, byl tam dost divný muž v zadu na naší zahradě, a něco držel v ruce.. něco jako zápisník a fotoaparát.
měla jsem nutkání tam jít, oblíkla jsem se a šla na zahradu v zadu je to celkem temné a jelikož byla zima tak byla opravdu velká tma. když jsem tam došla opravdu byl ve sněhu deník a na stromě zavěšený fotoaparát a.. a "vlkodlak??!" zakřičela jsem.
?: stál jsem tam a čekal na ni když konečně pišla tak ta blbka musela zařvat co vidí. "pššt neřvi tak" řekl jsem. stála v šoku a začala se vyptávat kdo jsem.. "vlkodlak smrti, smrt, bůh smrti ale u nás mi říkají Peter"
Kate: nemohla jsem uvěřit že je to Bůh smrti, četla jsem všechny knihy o Lightu Jagami a Mise Amanové ale že já budu mít svůj zápisník smrti? a svého Ryuka.. neboli Petera..
K: ale..t-ty..
P: ale ale teď vem ten deník a jdeme domů
Kate: popadla jsem deník a šla domu i s Peterem, když jsme přišli do mého pokoje tak mi začal vysvětlovat proč je vlastně tady..
Peter: určitě znáš Lighta Jagamiho a pípad Kiry.. pracoval jsem s nimi ale po tom co to dořešili Light nechtěl přestat, dál zabíjel ale vymklo se mu to z rukou.. nenapsal nic do deníku 14 dní a zemřel, Ryuk mi předal jeho death note s tím že bez Lighta nemá šanci žít, našel nějakou ženu co měla potíže a zabil toho co ji napadl. zemřel a deník zůstal u mně.. nějakou dobu jsem tě pozoroval a vím že ty, Kate Macudo jsi jediná co může Mise Amanové pomoc.. (lži)
-po pár hodinách-
Kate: je to divný Peter teď bude celou dobu semnou, a hlavně mám možnost zabíjet díky foučiťáku a jménu? však Light k tomu nepotřeboval foťák..
Peter: dofám že bude vše podle plánu a Light nastoupí na její školu..
-ve třídě-
Mia: "Ahoj holka! přece jen jsi přišla bála jsem se že nepřijdeš
Jacob: "ahoj Kate.."
Kate "ahooj..."
Kate: nemůžu jim to íct nemůžu zklamat Ryuka a Lighta..
Peter: jsi v pohodě Kate?
K: Petere nemůžu s tebou mluvit nahlas zapomněl jsi snad? (zašeptala)
*zvonek*
učitelka: "dobré ráno žáci ráda bych vám představila nového žáka Lighta Takahashiho
L: zdravím všichni, dobrý den paní učitelko.. doufám že se spřátelím s nějakými žáky v této třídě.. mohl bych se posadit?
u: samozřejmě posaď se vedle Kate zadní lavice u okna sedí sama
Kate: je mi povědomý a Jagami má být mrtvý, kdo to je? a proč je zrovna u nás ve třídě?
Light: vše vychází podle plánu skvěle.
Ryuk: nečekal jsem že by to Peter zvládl hahah..
L: zdravím Kate
K: uh.. o..ohm.. ahoj..
L: rád tě poznávám...
na tady máš sušenku a počkej na další díl hih, kdyby t byli chyby omlouvám se ale dělám to pro zábavu ne pro projekt do češtiny <33
ČTEŠ
Death love
Teen FictionKate je mladá studentka na střední škole v Tokyu, má nejlepší Kamarády Miu a Jacoba. jednou k nim do třídy nastoupí celkem tichý a tajemný kluk jménem Light... a co bude dál? hih si to přečti frájo