Angelly Pov.
Încercând de nenumărate ori ,să îl trezesc pe Dimitri ce stătea așezat pe salteaua patului ,acesta având doar o mască de oxigen.După incidentul de seara trecută,în care am încercat să îi vindec rănile lui Dimitri ,scoțându-i glonțul am decis să chem un medic ,poate l-ar salva mai mult decât aș fi făcut-o eu.Doctorița plecă din acea încăpere ,spunându-mi că ,șansele ca el să supraviețuiască sunt foarte scăzute și să mă pregătesc pentru înmormântare .I-am mulțumit pentru eforturile dumneaei,așezându-mă pe un scaun lângă patul lui Dimitri.
Îi iau mâna ,împreunând-o cu a mea spunându-i cu o voce tremuratã și tristă:
-Dimitri nu știu dacă te-aș putea urî vreodată ,nu știu dacă aș putea accepta ca ,tu să mori .Nu aș vrea să te pierd ,oricât de mult ne-am fi greșit unul altuia te rog trezește-te și vom lua totul de la zero.
Ca și cum Mierrocșva,Dionis sau alte persoane nu ar fi exista ,ci doar noi doi .Acesta nu zicea nimic ,decid să îl mai sărut pentru ultima oară și să părăsesc încăperea .Când să plec simt o mână caldă pe încheietura rece a mâinii mele .Mă întorc spre Dimitri ,îmbrățișându-l strâns,acesta sărutându-mi creștetul capului și zicând cu vocea sa bolnavă:
-Angellique te rog iartă-mă ,sunt un prost și îmi dau seama de faptul că ,tu nu ai fi ajuns în punctul de a te întâlni cu Dionis ..dacă eu nu te-aș fi ignorat.Iartă-mi orgoliul că nu știe cum să ofere dragoste .Dar te rog ajută-mă ,ajută-mă să fiu mai tandru și blând cu tine ,cum să ofer afecțiune unei femei ,femeii mele .
-Dimitri vreau să luăm totul de la zero ,nu vreau să mai lași pe nimeni să intervină între noi.
-Îți promit ,micuț-o !Dar mai întâi ,vei dori să îmbraci acea rochie albă ,pe care ți-am așezat-o pe manechinul negru?Alături de mine la altar?
-Da Dimitri .Acesta scoate din sertarul de lemn a noptierei ce stătea lângă patul său ,o cutie albastră ,era un albastru cobalt.Pe centru având o piatră rotundă de un albastru ,deschizând-o și observând acea bucată de metal rotund auriu ,ce în mijloc avea o piatrã prețioasă de culoarea piersicii.
Acesta și-a scos perfuzia din antebraț ridicându-se și luându-mă în brațele sale învârtindu-mă .Îi apuc gâtul ,așezându-mi capul pe pieptul său.
Acesta deschide cu un picior ușa unei încăperi ,așezându-mă pe salteaua unui pat. Îmi dă ușor hainele jos ,rămânând într-un scurt timp goi ,nemai-având niciun material textil,dar plini pe interior când pielea mea o atingea pe a lui.
Continua cu săruturile pe claviculă ,mușcând diverse porțiuni de piele din fiecare zonă a trupului meu.Partidele de dragoste au fost pline de pasiune și de dorință ,orgasmele fiind mai intense ca niciodată,așa că am adormit pe pieptul lui Dimitri ,uitându-mă din când în când spre degetul pe care aveam acel inel.
CITEȘTI
Păcatele Iubirii Vol. I
RomanceO fatã de 21 de ani pe nume Angelique Vandrofh și un bărbat de 28 de ani numit Dimitri Lee .Acesta făcând parte dintr-o mafie din nordul Japoniei ,marfa sa fiind constituită de diamante și diverse bijuterii să zicem împrumutate,fata fiind în primu...