Hoofdstuk 7

0 0 0
                                    

Een paar maanden later was het weer tijd om vakantie te houden. Ik had alleen niet echt zo veel zin in de vakantie. Mijn ouders waren op vakantie naar Amerika voor 2 maanden dus waren ze de hele vakantie niet. Verdrietig zat ik te wachten op Hermoine toen George aan kwam lopen. Hey, zei hij. Hoi, zei ik droevig. Wat is er, vroeg George. Oh ik denk dat ik op hogwarts blijf mijn ouders zijn de hele vakantie weg dus ik kan niet naar huis, zei ik. Maar kom gewoon mee naar mijn huis. Harry en hermoine komen ook dus dat zal niet zo een probleem zijn, zei George. Ik klaarde meteen op. Een paar uur later kwamen we aan bij een mooi huis afgelegen in de bergen. Er kwam een vrouw met rood haar haar buiten rennen. Welkom terug!!! Riep ze blij. Hoi mam riepen de weasley kids. Ze gaf ons allemaal een knuffel tot ze bij mij was. En wie ben jij lieverd vroeg ze lief. Uhh ik ben Quinn, Quin Fabray. Haar ouders zijn de hele vakantie weg dus kan ze niet naar huis, zei George. Nou Quinn ik denk dat we nog wel een kamer vrij hebben, zei ze met een knipoog. Ik ben trouwens de Molly de moeder van deze duigenieten. Ik volgde Molly naar het topje van het huis waar een prachtige kamer zat. Woww, zei ik onder de indruk. Ha ik denk dat je het hier wel de hele vakantie volhoud hè, zei Molly. Ze liep naar beneden en ik ging mijn spullen uitpakken. Ik was net mijn bed aan het opmaken tot George aankwam. Hè vreemdeling, zei hij. Lukt het of heb je een sterke man nodig. Ik giechelde. Uhh Georgie, weet je moeder wel dat we, zeg maar, je weet wel hebben? vroeg ik. Nope dat wou ik vanavond vertellen als iedereen op bed is zodat we het privé kunnen vertellen, zei hij. Samen liepen we naar beneden waar Molly al op ons aan het wachten was. ahh Quinn, George, kunnen jullie samen deze plantjes planten buiten, zei ze terwijl ze 3 bakken met plantjes aanwees. We knikten. Samen met de plantjes liepen we naar buiten. Gelukkig heb ik oude kleren aan dacht ik. Met de plantjes ging ik op de grond zitten. Georgie kun je de gieter en de schepjes pakken, vroeg ik. Hij stond op en ging achter me staan. Uhh Georgie de schuur is daar, zei ik. Hij tilde me op tot ik weer recht stond. Nou als jij weet waar dat licht moet je deze trein maar even besturen, zei hij terwijl hij naar zijn rug wees. ik sprong op zijn rug en samen gingen we rondjes rennen door het riet. Toen we eindelijk klaar waren moesten we al gaan eten. Na het eten ging iedereen naar zijn kamer. Uhh Quinn, George kunnen jullie even helpen vroeg ze.

The love of my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu