Írói kihívás

19 5 10
                                    

Először is köszönöm a kihívást BunnyXheart_39-nek

1. Több könyvet is írsz egyszerre?
Mondhatni igen. Van egy fanfic, aminek több, mint valószínű, hogy soha az életben nem lesz második része, és egy fantasy-horror próbálkozás, ami jelenleg nincs publikálva, de hamarosan eljön annak is az ideje.

2. Vannak publikált könyveid?
Eddig csak egy Queen kihívás és ez, de nemsokára (már elmondtam, de csakazértis) kint lesz egy próbálkozás.

3. Kedvenc műfajod?
Egyértelműen a horror és a fantasy-horror. Vagy ezekhez hasonló kis finomságok.

4. Egy műfaj, amit nem szeretsz:
Nincs konkrét műfaj. A sablonstorikat nem szeretem és azokat, amikben túl sok a szexjelenet. Az elrotja a a hangulatát egy könyvnek.

5. Fantasy vagy fanfiction inkább? Miért?
Nem tudok választani, mert fanhoz híven minden fanfiction-t elolvasok, ami elém kerül, de minden fantasy könyvet is.

6. [Ezt csak fanfic íróknak] Építesz saját karaktert a történethez?
Ha fejben eszembe jut egy jó ötlet, akkor igen, de ha le is írom....akkor is. (napi szar vicc is megvolt)

7. Kedvenc (saját vagy fanfic is lehet) karaktered?
danny_valentin_87 Más(kor) című fanfic-jéből Lili (vagy Lily, nemtudom, hogy kéne)

8. Ha eszedbe jut egy storiötlet, de nem szeretnél új könyvbe kezdeni, hagyod elveszni a gondolatokat, vagy lejegyzed?
Ahogy eszembe jut, el is felejtem. Ritka pillanatok közé tartozik az, ha le is írom.

9. Melyik storidat tartod életed legjobbjának? Nem muszáj publikáltnak - vagy akár megírtnak - lennie.
Ilyen nagyon kedvenc még sajnos nincs.

10. Van olyan történeted, amit annyira cikinek tartasz, hogy a megírása után nem tudtad visszaolvasni?
BunnyXheart_39 az számít, ha egy beadandó feladatot az utolsó pillanatban sikerült megírnom és szánalmasabb lett, mint a keresési előzményeim? Mert akkor igen, van.

11. Egy karakter (saját vagy fanfic), akinek a legjobban imádod a személyiségét:
!!Vigyázat, ez nagyon egoista lesz!! Természetesen én vagyok a saját kedvencem.

12. Van befejezett könyved?
Nincs, de remélem, hogy lesz.

13. Volt már nagyobb írói válságod?
Nem tudok róla :D

14. [fanfic] Van olyan fandom, amiből szeretnél fanfictiont írni, de félsz, hogy elrontanád, ezért nem teszed?
De még mennyi! Carson Coma - egy Peti-Barni fanfic
Guns n Roses - egy Slaxl és Slash-ről meg az első "jegyeséről"
Nem vagyok One Direction fan (directioner), de lenne ötletem egy Larry Stylinson (vagy hogy a francba kell ezt írni) fanfiction-höz. (Igen, igen kyliewalker01)
És ezek csak gyűlnek és gyűlnek.

15. Káoszban vagy rendben tudsz írni?
Én vagyok a káosz szó megtestesítője.

16. Annyi embert jelölsz meg, amennyit akarsz.
  vbooogi killerqueen77 Kittitaylor_Bianca_Nera
Nem tudom, kit hívtak ki erre, de nincs kedvem megkeresni







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KihívásokWhere stories live. Discover now