Ahhh Ayaz benim sexy, yakışıklı, karizmatik, centilmen,kara gözlü,piç bad boyum. Bir bakışı ile dünyayı ikiye bölecek aşkım...Zil çaldı, sınıftan arkalarından öküz kovalıyor gibi çıkan kalabalığın üstünden atlıyarak merdivenlere koştum. Tüm ders boyunca onu izlemiştim yani Ayaz'ı beden dersindeydiler futbol oynuyorlardı. Dersin yaklaşık 15 dakikası geçtiğinde farketmiştim onu salak kafam nasıl olurda beden dersleri olduğunu unuturdum koşarak kantine indim 2 albeni 3 karam 1 de ülker çikolatalı gofret alıp hala bahçede olmaları umuduyla dışarı çıktım ve onları gördüm...
KAŞARLAR
Ben sexy boyum ile konuşurken karnımdan köpek sıçıyor gibi sesler çıkmasın diye kantine inmişken fırsat bilip yanına gelmişlerdi ama ben varken hiç birinin gram şansı yoktu .Hemen bi ağacın arkasına geçip diz altındaki eteğimi çekebildiğim kadar yukarı çektim. hiç biri bilmiyordu bunu ama benim sexy boyum edepli kızlardan hoşlanırdı
Edep Dersi 1. Kural
Giyimine ve kuşamına her ortamda dikkat etmelisin
Her ne kadar dizilerden çıkmış gibi görünsede okulumuzun imam hatip lisesi olduğu kaçınılmazdı. Olabildiğince kısalttığım eteğimi okuldan bi hoca görmesin diye dua edip ağzıma 2 karam ve albeniyi tıkıp saklandığım yerden çıktım. Dudaklarımın kenarını özellikle silmedim. Tüm o KAŞARLAR üstadı görünce eğildiler ve aralarında fısıldaşıp konuşmaya başladılar. Sexy bed boyumun beni görünce ağzı açık kaldı yanına yaklaştım elimi çenesine atıp ağzını kapadım sonra kulağına eğilip fısıldadım.
- Sinek kaçacak
Benim boyumun 1.98 onunkinin ise 2.98 olması bi dez avantajdı ama olsun.
Aşağı baktı ve ağzımın kenarlarına fokus oldu.Elinden tuttum ve bahaçedeki tuvaletlerin arkasına götürdüm. Onu duvara fırlattım ve ağzından 'ahh' diye bi ses çıktı. Benim azgın piçim daha şimdiden azgınlıktan inlemeye başladı. Ellerini yakaladım ve göğüslime götürdüm. Ellerini oynatırken nasıl zevk aldığını bilemediği için aniden yere yığıldı. Ve Ahmet hoca arapça öğretmenimiz yanımıza geldi.
O sırada sikteerr diye bağırmamak için kendimi zor tuttum hemen sexy boyumu kucaklıyıp koşmaya çalıştım ama kaçamadan bana bağırdı 'Kayla' durdum okuldan atılmamak için şeytana dua etmeye başladım.
Ahmet haca yanıma geldi ve bana ne fırlattığımı sordu. Ona en mağsum ifademi takınıp
- Hiç bir şey hocam dedim
Arkada hışırdayan çalılara yöneldiğinde önüne geçip
-Hayır hocam erkeğimi benden alamazsınız beni verin müdüre benim dünyamı yakın beni sokak sakak gezip fuhuş yapan bi orospuya çevirin ama bed boyuma dokunmayın diye bağırmaya başladım
Ahmet hoca yüzüme tip tip bakmaya başladı ve
- Merak etme seni sikecek adam bulamazsın diyip arkasını dönüp gitti
Koşup sexy boyumu aramaya başlamiştim,yerde yatıyordu. Hemen telefonuma sarılıp kankam Merve'yi aradım. Merve benim en yakın arkadaşımdı sözde.Aslında beni burnumdaki kıllara kadar kıskanıyordu ama gün gelir lazım olur diyede yanımda tutuyordum. 5 dakika içinde yanıma geldi yeşil gözleri güneşin altında sümük gibi parlıyordu orospuu.
Ona olan biteni anlatacak zaman olmadığını ve beadd boyymu revire götürmesini soledim. Salak olduğu için inatla ne olduğunu soruyordu ona yaklaşıp ensesinden tutarak havaya kaldırdım 1.45 boyuyla ilk defa yerden bu kadar uzakta olduğunu hissedi sanırsam. İleri geri sarsıp ona dediğimi yapmaz ise Kanada'ya kadar yolu oldacağını söyledim. Yere indirdiğimde sendeleyerek bebeğimi sürüklemeye başladı tam onları takip edicektimki o da ne. Son kalan çikolatalarım YOKTU!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed BOiyyy +18
RomanceAyaz beni duvarla arasına sıkıştırıp, dudaklarını benim dudaklarıma sertçe bastırıp öpmeye başladı. Ağzına boğukça inlediğimde dudaklarını benim dudaklarımdan ayırıp pişkince sırıttı. "Hayla vaktin varken benden uzak dur velet"dedi